Varför tänker jag på Lily?
Forum > Harry Potter > Varför tänker jag på Lily?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja, de var faktist lika
16 dec, 2011 21:58 |
|
themarauder
Lärare |
Håller verkligen med =)
Tycker att pappan också var SKITLIK James =) - just like themarauder 16 dec, 2011 22:21 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Hehe, aa det är de faktiskt.
16 dec, 2011 22:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja, de var faktist lika 16 dec, 2011 22:24 |
|
Draken Norbert
Elev |
16 dec, 2011 22:27 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Sirius_Musta: Hehe, aa det är de faktiskt. Ja! Hon ser också ut att vara sådär ung som Lily ska vara, samtidigt ser man att hon är en mor. =) - just like themarauder 16 dec, 2011 22:33 |
|
Wolfsbane
Elev |
Ja du har helt rätt ! :o
Har aldrig tänkt på det, men ja det är verkligen så. _________________________________________ -Allways- ![]()
16 dec, 2011 22:55 |
|
Simonlack
Elev |
Skrivet av themarauder: Håller verkligen med =) Tycker att pappan också var SKITLIK James Raka av honom skägget och gör hans hår svart och rufsigt då skulle det vara perfekt Lily and James one of the cutest couple of time! 16 dec, 2011 23:24 |
|
Margaret
Elev |
Jag har nog omedevetet tänkt på det någon gång när jag var yngre och såg på Tarzan. Har för mig att jag någon gång haft det i åtanke. De är definitivt lika.
![]()
16 dec, 2011 23:28 |
|
Simonlack
Elev |
http://www.youtube.com/watch?v=WFPOVcBEdC0
tänk er bara tarzan med svart hår, detsamma gäller hans pappa med rufsigt hår, glasögon och rakat skägg Lily and James one of the cutest couple of time! 16 dec, 2011 23:34 |
Forum > Harry Potter > Varför tänker jag på Lily?
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen