Ultimata HP-staden
Forum > Harry Potter > Ultimata HP-staden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av Tonkss: INGA DÄR JAG BOR! *ENSAM* :'( alla Harry Potter galningar Jag är med på den planen! 16 dec, 2011 19:52 |
|
Draken Norbert
Elev |
Skrivet av Lisen563: Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av Tonkss: INGA DÄR JAG BOR! *ENSAM* :'( alla Harry Potter galningar Jag är med på den planen! Me too! dock har jag ju erica potter - där jag bor ;*
16 dec, 2011 22:30 |
|
Wolfsbane
Elev |
Ja inte här i alla fall, typ 3 pers här som är som jag , eller nej det är nog bara jag... O.o
__________________________________________ -Allways- ![]()
16 dec, 2011 22:57 |
|
Margaret
Elev |
16 dec, 2011 23:31 |
|
Salle
Elev |
16 dec, 2011 23:33 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Draken Norbert: Skrivet av Lisen563: Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av Tonkss: INGA DÄR JAG BOR! *ENSAM* :'( alla Harry Potter galningar Jag är med på den planen! Me too! dock har jag ju erica potter - där jag bor ;* vi kör på de 16 dec, 2011 23:35 |
|
grodan-boll
Elev |
Kan iaf säga att typ inga bor här var jag bor
SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 16 dec, 2011 23:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av melle-hjrta: as bra! Främjas att bara snacka hp typ hela tiden utan att non kommer o ba"åååh fet är så jobbigt när ni snackat om herry potter(jo de säger herry...) Helatiden...Skrivet av Draken Norbert: Skrivet av Lisen563: Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av Tonkss: INGA DÄR JAG BOR! *ENSAM* :'( alla Harry Potter galningar Jag är med på den planen! Me too! dock har jag ju erica potter - där jag bor ;* vi kör på de 16 dec, 2011 23:53 |
|
Borttagen
|
Verkar vara en del lundensare här O.o Känns mysko för på hoggy fanns det typ inga skåningar och nu är vi helt plötsligt många
17 dec, 2011 00:03 |
|
Boba
Elev |
Jag känner jättemånga som bor nära mig som gillar Harry Potter!
17 dec, 2011 12:53 |
Forum > Harry Potter > Ultimata HP-staden
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen