Cedric<3
Forum > Harry Potter > Cedric<3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nagato Seno
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nagato Seno: Har aldrig tyckt att han är snygg, eller ens tyckt om honom... Han var med i trean också! Jaa, men inte så mycket. Enade vi stå, splittrade vi falla 16 dec, 2011 19:23 |
|
Borttagen
|
Han är snyggare i boken som jag tänker honom ;P Men han är jättesnygg i filmen också!
Jag stör mig på att de gör om så mycket i filmerna... När jag läste fången från Azkaban var han skitsnygg när han fångade kvicken i den där matchen, ni vet xD Vet inte vad det var som gjorde honom extra snygg då... Men i alla fall, tillbaka till ämnet; Robert är faktiskt snyggare som Cedric än som Edward!! 16 dec, 2011 19:30 |
|
Borttagen
|
Han är skit snygg i HP och i breaking dawn men inte dom andra twilight filmerna..
16 dec, 2011 19:46 |
|
blablablaa
Elev |
har aldrig tyckt om Cedric faktsikt...
tycker inte han är snygg heller hahah Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D 16 dec, 2011 20:09 |
|
SweetSweet
Elev |
Jag tycker att han är snyggare som Cedric, fast han är inte så snygg enligt mig.
Jag gillar Robert Pattinson i alla filmer han är med i, förutom twilightfilmerna! If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again... 16 dec, 2011 22:02 |
|
Hannah abott
Elev |
16 dec, 2011 22:03 |
|
Draken Norbert
Elev |
16 dec, 2011 22:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Draken Norbert: MED ALLTSÅ LÄGG NER - HAN ÄR ALLTID SNYGG ♥ 16 dec, 2011 22:31 |
|
The Deathly Hallow
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Draken Norbert: MED ALLTSÅ LÄGG NER - HAN ÄR ALLTID SNYGG ♥ But don't tell me where the road ends, Cause I just don't wanna know 16 dec, 2011 22:37 |
|
Wolfsbane
Elev |
Nja jag vet inte... Jag tycker inte han är snygg alls men.. </3
__________________________________________ -Allways- ![]()
16 dec, 2011 22:49 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen