Favorit tjej & killnamn
Forum > Off Topic > Favorit tjej & killnamn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
månbarnet
Elev |
Tjejnamn gillar jag Tzirel, som min älskade dotter heter ♥
Killnamn gillar jag Moshe, Rachamim, Simche, Munshulem, Menachem och massa fler. Jag har många favorit-killnamn 16 dec, 2011 10:50 |
|
Borttagen
|
På tjejer är Levionne som är finast, det namnet är så mjukt..
På pojkar är det nog Samuel och Neville 16 dec, 2011 10:53 |
|
LoonyMe
Elev |
Victorya, vet ej varför, men jag bara älskar stavningen med Y♥ Och Leanne, det är också fint. Killnamn vet jag inte riktigt
16 dec, 2011 11:28 |
|
3m3li3
Elev |
Har ett absolut favoritnamn: Artemis, tycker det är coolt på nåt sätt
16 dec, 2011 19:39 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen