Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Favorit tjej & killnamn

Forum > Off Topic > Favorit tjej & killnamn

1 2
Användare Inlägg
månbarnet
Elev

Avatar


Tjejnamn gillar jag Tzirel, som min älskade dotter heter ♥
Killnamn gillar jag Moshe, Rachamim, Simche, Munshulem, Menachem och massa fler. Jag har många favorit-killnamn

16 dec, 2011 10:50

Borttagen

Avatar


På tjejer är Levionne som är finast, det namnet är så mjukt..

På pojkar är det nog Samuel och Neville

16 dec, 2011 10:53

LoonyMe
Elev

Avatar


Victorya, vet ej varför, men jag bara älskar stavningen med Y♥ Och Leanne, det är också fint. Killnamn vet jag inte riktigt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mailmhWTBn1rzdftio6_250.gif

16 dec, 2011 11:28

3m3li3
Elev

Avatar


Har ett absolut favoritnamn: Artemis, tycker det är coolt på nåt sätt

16 dec, 2011 19:39

1 2

Forum > Off Topic > Favorit tjej & killnamn

Du får inte svara på den här tråden.