Har du använt magi?
Forum > Harry Potter > Har du använt magi?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har flugit runt London tillsammans med Peter Pan. Räknas det?
17 dec, 2011 00:04 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har flugit runt London tillsammans med Peter Pan. Räknas det? HAHHAHAHAHAHAHA det där gjorde min dag (natt) drömde en gång att jag sprang i ett marathon sen började jag helt plötsligt flyga XD Och en gång drömde jag om Dobby, sen så vaknade jag till men jag halvsov fortfarande,, o då fann jag Dobby sittandes på min mage 17 dec, 2011 00:16 |
|
joel9324
Elev |
17 dec, 2011 10:03 |
|
Salle
Elev |
17 dec, 2011 10:07 |
|
Borttagen
|
Jag drömde en gång för typ tusen år sen att jag kunde använda spöktrenferens (stavning).
17 dec, 2011 10:17 |
|
Emma Longbottom
Elev |
En gång drömde jag att jag flög runt på en kvast! (tråkigt att det inte var på riktigt
I skolan har jag försökt transferera mig men resultatet blev att alla kollade lite skumt på mig "Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 17 dec, 2011 10:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emma Longbottom: En gång drömde jag att jag flög runt på en kvast! (tråkigt att det inte var på riktigt I skolan har jag försökt transferera mig men resultatet blev att alla kollade lite skumt på mig Haha, ja undra varför det är ju heeelt normal på hogwarts 17 dec, 2011 10:44 |
|
blablablaa
Elev |
Mjepp, när jag var Harry och hittade en kvast i skogen, flög på den till en liten stuga där jag krossade Malfoy (;_____;♥) med Bombarda XD
Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D 17 dec, 2011 10:54 |
|
Boba
Elev |
I skolan på rasterna brukar jag använda en pinne som trollstav ibland, då går jag runt med den och säger trollformler om jag behöver. Och ibland brukar jag leka att jag transfererar mig...
17 dec, 2011 10:55 |
|
Emma Longbottom
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emma Longbottom: En gång drömde jag att jag flög runt på en kvast! (tråkigt att det inte var på riktigt I skolan har jag försökt transferera mig men resultatet blev att alla kollade lite skumt på mig Haha, ja undra varför det är ju heeelt normal på hogwarts Ja, jag håller med dig!, det är ju helt normalt! "Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 17 dec, 2011 11:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen