Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Har du använt magi?

Forum > Harry Potter > Har du använt magi?

1 2 3 ... 6 7 8
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag har flugit runt London tillsammans med Peter Pan. Räknas det?

17 dec, 2011 00:04

melle-hjrta
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har flugit runt London tillsammans med Peter Pan. Räknas det?


HAHHAHAHAHAHAHA det där gjorde min dag (natt)

drömde en gång att jag sprang i ett marathon sen började jag helt plötsligt flyga XD ..
Och en gång drömde jag om Dobby, sen så vaknade jag till men jag halvsov fortfarande,, o då fann jag Dobby sittandes på min mage sen när jag vaknade helt så försvann han

17 dec, 2011 00:16

joel9324
Elev

Avatar


Jag kan trolla

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

17 dec, 2011 10:03

Salle
Elev

Avatar


Jag var i Hogwarts i en dröm
Det var så HÄRLIGT!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fshereenjenkins.tumblr.com%2Fpost%2F89413095370%2Fsnapchat-me-shereenjenkinshttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F387299dfe97d4abfd2328a6e96aa096f%2Ftumblr_n0cskn6G6Y1r0kozho1_500.gif

17 dec, 2011 10:07

Borttagen

Avatar


Jag drömde en gång för typ tusen år sen att jag kunde använda spöktrenferens (stavning).

17 dec, 2011 10:17

Emma Longbottom
Elev

Avatar


En gång drömde jag att jag flög runt på en kvast! (tråkigt att det inte var på riktigt )

I skolan har jag försökt transferera mig men resultatet blev att alla kollade lite skumt på mig ...Undra varför?

"Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons.

17 dec, 2011 10:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Emma Longbottom:
En gång drömde jag att jag flög runt på en kvast! (tråkigt att det inte var på riktigt )

I skolan har jag försökt transferera mig men resultatet blev att alla kollade lite skumt på mig ...Undra varför?


Haha, ja undra varför det är ju heeelt normal på hogwarts

17 dec, 2011 10:44

blablablaa
Elev

Avatar


Mjepp, när jag var Harry och hittade en kvast i skogen, flög på den till en liten stuga där jag krossade Malfoy (;_____;♥) med Bombarda XD

Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D

17 dec, 2011 10:54

Boba
Elev

Avatar


I skolan på rasterna brukar jag använda en pinne som trollstav ibland, då går jag runt med den och säger trollformler om jag behöver. Och ibland brukar jag leka att jag transfererar mig...

17 dec, 2011 10:55

Emma Longbottom
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emma Longbottom:
En gång drömde jag att jag flög runt på en kvast! (tråkigt att det inte var på riktigt )

I skolan har jag försökt transferera mig men resultatet blev att alla kollade lite skumt på mig ...Undra varför?


Haha, ja undra varför det är ju heeelt normal på hogwarts


Ja, jag håller med dig!, det är ju helt normalt!

"Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons.

17 dec, 2011 11:04

1 2 3 ... 6 7 8

Forum > Harry Potter > Har du använt magi?

Du får inte svara på den här tråden.