MangeMakers nya låtar!
Forum > Off Topic > MangeMakers nya låtar!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det är fest nuuu, hos mange mange maange
Vi ska ha kuul nu, hos mange mange mange Nej men seriöst, kan överhuvudtaget någon förstå hur de här talanglösa killarna fick skivkontrakt? Nja, föredrar Malvinstudios Såspäron... 14 dec, 2011 13:43 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Det enda bra med den här var ju "jag kan inte sjunga" det är sant.
Fast den här var inte fullt så falsk som fest hos mange. Men jaja låt folk lyssna på det jag tycker att det kvittar. 14 dec, 2011 13:54 |
|
Pixie
Elev |
14 dec, 2011 14:36 |
|
Salazar1
Elev |
Tycker Fest hos Mange är ganska bra. Jag får väl ta o lyssna på denna åxå
Slytherin Pride 14 dec, 2011 14:38 |
|
superman
Elev |
Jag tycker dom är roliga, inte världens bästa musik dock. Fast det är det ju liksom inte meningen att vara.
15 dec, 2011 19:11 |
|
scarhead
Lärare |
15 dec, 2011 19:19 |
|
Twix
Elev |
Njaa, man kan väl inte påstå att dom är några proffs... Men dom gör skön musik!
15 dec, 2011 19:32 |
|
Borttagen
|
Fest hos Mange var patetisk. Mange bjuder var inte lika så farlig men den är fortfarande inte i närheten av bra.
Dock så får Mange bjuder ett + för att musikvideon är lite rolig ibland 15 dec, 2011 19:44 |
|
J00KERN
Elev |
15 dec, 2011 22:03 |
|
Borttagen
|
The awkward moment när MayoGryffindor sjunger Mange bjuder via mobilen
15 dec, 2011 22:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen