KPW kommer läggas ner D:
Forum > Off Topic > KPW kommer läggas ner D:
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! INTE KPWEBBEEEEEN! D: D:
13 dec, 2011 18:24 |
|
Twix
Elev |
KPwebben var halva mitt liv så jag kan inte påstå att jag inte är jävligt förbannad. Och till råga på allt kom pappa in precis när jag fått reda på det och sa att jag skulle vara bollkalle på en tennistävling på söndag kl. 09.00... Och jag har inget val, jag måste delta... D:
13 dec, 2011 18:29 |
|
Knizzlare
Elev |
^ Aahaha, bläää, neej, när du säger att det var ditt halva liv kommer jag och tänka på alla kompisar, blöh, vill inte tänka på det D: </3
![]()
13 dec, 2011 18:30 |
|
accioron
Elev |
Haha, aaaw. Kommer ihåg min KPW-tid. Det var där jag träffade några av mina allra närmsta vänner idag. Fyra år sen var det, wow. Men ja, nedläggningen påverkar inte mig. Tycker synd om er som är fäst vid sidan i dagsläget, det var min favoritsida en gång i tiden.
13 dec, 2011 18:33 |
|
Borttagen
|
Jag kommer mest att sakna Per och Lukas, det är de två som jobbar på KP som jag ser upp till mest, de är så sjukt trevliga och åsum, jag funderar på att skicka ett mail till de två och skriva att jag kommer sakna de.. bara för att :3
13 dec, 2011 18:34 |
|
Solkatten
Elev |
Vad är det för sida?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 dec, 2011 18:35 |
|
Knizzlare
Elev |
^ En sida som man typ har sin egna lilla avatar på (som profilbild, inte går runt med), sitt lilla hus, man kan skicka meddelanden, skriva i forum, spela spel och sånt, en sida som typ tillhör (eller vad man nu ska säga) tidningen Kamratposten
![]()
13 dec, 2011 18:37 |
|
Borttagen
|
Fan också, Kpwebben var mitt liv när jag var 8 år. Det var det roligaste jag visste, att logga in på KPwebben där alla accepterade en.
13 dec, 2011 18:38 |
|
Lea Lovegood
Elev |
Skrivet av Knizzlare: ^ En sida som man typ har sin egna lilla avatar på (som profilbild, inte går runt med), sitt lilla hus, man kan skicka meddelanden, skriva i forum, spela spel och sånt, en sida som typ tillhör (eller vad man nu ska säga) tidningen Kamratposten Alla är som en familj ♥
Förlåt för att jag suger.
13 dec, 2011 18:41 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Lea Lovegood: Skrivet av Knizzlare: ^ En sida som man typ har sin egna lilla avatar på (som profilbild, inte går runt med), sitt lilla hus, man kan skicka meddelanden, skriva i forum, spela spel och sånt, en sida som typ tillhör (eller vad man nu ska säga) tidningen Kamratposten Alla är som en familj ♥ Jaa...var iaf ♥ 2009 - bästa året någonsin och då kpw var som bäst tkr jag ♥ ![]()
13 dec, 2011 18:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen