Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fjortistider.

Forum > Off Topic > Fjortistider.

1 2 3 ... 9 10 11
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


jag hade min i 5, lite av 6:an.
Fast jag var bara wnabe Jag hade idomin och skit på läpparna, nej ush! Fast det varade inte så länge. Nu mår jag bra, är med ett manga gäng i skolan och tittar på anime oftaaa ^^.
M O T S A T S!

13 dec, 2011 05:31

Hotissue
Elev

Avatar


haahah åhh, jag var aldrig riktigt fjortisFJORTIS med randen och idominet hahah. På dom tiderna var jag "emo"
Men när jag var runt 14-15 så hörde jag nog mer till dom "wannabe gangster"-tjejerna HAAHHA : )) ni vet...
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Famorsito.blogg.se%2Fimages%2F2011%2F2009_163021564.jpg ARRRGGAA ögonbryn:@@@

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi1091.photobucket.com%2Falbums%2Fi388%2Famorsitow%2Fsignaturen.jpg http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore

13 dec, 2011 06:27

Borttagen

Avatar


Jag var en gurka .___.

13 dec, 2011 07:06

IamAK
Elev

Avatar


jag var aldrig fjortis. har dock samma tröja som du har på dig på den andra bilden xD

13 dec, 2011 10:10

Ida S
Lärare

Avatar


Haha, jag kanske klädde mig lite fjortisaktigt ibland, men det var väl det enda.
Min syrra däremot, hon hade riktig fjortisstyle och vägrade erkänna det. Hon påstod dessutom att "fjortisrand" inte existerade och att det var ett ord jag hade hittat på xD

"we live together, and harry does all the cooking."

13 dec, 2011 10:13

Borttagen

Avatar


jag var nog aldrig tjejig av mig, eller fjortis, mer... punkare eller så xD

13 dec, 2011 10:20

baramin
Elev

Avatar


Jag hade aldrig någon fjortistid, faktiskt! En extrem wemo-period, däremot. Klädde mig bara i svarta, röda och vita saker som jag hittat på Kappahls barnavdelning för jag trodde att det var så det skulle vara, och eh. Var elva år.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

13 dec, 2011 11:16

Cyachi
Elev

Avatar


Jag har faktiskt aldrig varit någon riktig fjortis (som jag för övrigt uttalar "fjåårtis" . Var dock galet mycket wappis istället haha </3 tusen gånger värre...

13 dec, 2011 11:29

Roretta
Elev

Avatar


Jag har utvecklat ett hat/halvfobi-liknande grej towards fjortisar. Ahah lyckades aldrig ha en bra relation med någon av dem.
Mobbad osv, så har väldigt många fördomar till och med till folk som endast färgat håret blont. Kanske går för långt.

Berits hand touched fried chicken. /proud

13 dec, 2011 11:45

cirklar
Elev

Avatar


Det närmsta jag kom till att vara fjortis var när en av mina kompisar tvingade mig att lyssna på "Fjortismusik".
Jag har inte heller varit emo/punkare, även fast folk i min förra skola gillade att reta mig för att jag tydligen såg ut som en punkare när jag färgade håret rött.


Skrivet av Roretta:
Jag har utvecklat ett hat/halvfobi-liknande grej towards fjortisar. Ahah lyckades aldrig ha en bra relation med någon av dem.
Mobbad osv, så har väldigt många fördomar till och med till folk som endast färgat håret blont. Kanske går för långt.
Samma sak här med. Skapade ett hat mot den första fjortisen jag mötte sen har det väl gjort så att jag dömer resten av dem också.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fb0100b26bd166a58419c3a290891169b%2Ftumblr_ngu5c7HI2v1qmqd2io3_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fc8302fbbfde5fa6a62cc8f963cabdeda%2Ftumblr_n7dvsdXrlj1r71jcqo1_400.gif

13 dec, 2011 12:36

1 2 3 ... 9 10 11

Forum > Off Topic > Fjortistider.

Du får inte svara på den här tråden.