Harry Potter shop
Forum > Harry Potter > Harry Potter shop
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lily
Elev |
fuglsang.biz
det är en dansk sida,fast dyra grejer..så har likosm inte köpt något där. c: Men den ligger ju i europa så det är ju bra. "One of them was a slytherin.And he was probably the bravest man I ever knew." 24 nov, 2010 18:48 |
|
Lily
Elev |
eller,jag vet inte om allt är dyrt xD
"One of them was a slytherin.And he was probably the bravest man I ever knew." 24 nov, 2010 18:51 |
|
Lumos
Elev |
Vilka bra ställen! Jag tror jag ska köpa en trollstav
Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 24 nov, 2010 20:21 |
|
Hampan12
Elev |
Herregud jag blir helt full av glädje när jag ser den sidan. Jag försöker att övertala mamma till att köpa en trollstav till mig i julklapp
I hate umbridge,skeeter,bellatrix,voldie and Lucius 24 nov, 2010 20:34 |
|
Lumos
Elev |
Haha kan du övertala henne att köpa en till mig också?
Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 24 nov, 2010 20:53 |
|
GredForge
Elev |
Jag vill oxå ha Harry stuff :c
Neither one can live if the other survives 24 nov, 2010 21:28 |
|
Oskan
Elev |
Men det är väl reliker man är ute efter? Det andra känns bara skräpigt...
"May the force be equal to mass times acceleration" 24 nov, 2010 22:46 |
|
Nagini
Elev |
ehm den där stora leksaks afären i London har en hel våning med HP grejer trollstavar,samlar saker,allt typisk att jag inte var HP nörd då
men i London fins det en hel del fast kanske inte så konstigt men ja ska du åka dit gå till den stora leksaks afären den säljer inte bara leksaker tänkte det var daks att byta singnatur...men kommer inte på non bra 25 nov, 2010 14:17 |
|
Lumos
Elev |
Jag var i London förut. Varför hade du inte sagt det då!
Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 25 nov, 2010 16:01 |
|
Nox
Elev |
Jag vill/ska ha Luna-glasögonen!
Nox 25 nov, 2010 16:34 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen