Jag fick min kokbok idag AHAHAHAHAH
Forum > Harry Potter > Jag fick min kokbok idag AHAHAHAHAH
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lilyvickell
Elev |
Ojdå, det missade jag, hehe.
Jag undrar också om det är många roliga recept? "Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light" A. Dumbledore 14 dec, 2011 13:22 |
|
Borttagen
|
Vad coolt! Den har jag aldrig hört om.
14 dec, 2011 19:47 |
|
Sommarflickan
Elev |
14 dec, 2011 19:58 |
|
melle-hjrta
Elev |
Önskar mig den i julklapp
14 dec, 2011 20:07 |
|
LoonyMe
Elev |
14 dec, 2011 20:10
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-14 kl. 20:11
|
|
Borttagen
|
Vad är det för recept i den? och är den på engelska med engelska mått eller?
Häftig iaf 14 dec, 2011 20:11 |
|
LoonyMe
Elev |
14 dec, 2011 20:11 |
|
Borttagen
|
Åhhh jag vill också ha en kokbok!
14 dec, 2011 20:18 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Har sett den i affären. Vill ha! ♥
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 14 dec, 2011 20:34 |
|
themarauder
Lärare |
ÅÅÅÅH
Köpte den i somras på cdon.com tror jag!! Har gjort världens godaste äggröra med den!!!!! MUMS =) - just like themarauder 14 dec, 2011 20:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen