Aktivaste medlemmen?
Forum > Off Topic > Aktivaste medlemmen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skriver mycket inlägg.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 dec, 2011 19:47 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Och som svar på det: Ja, det är för att jag är långledig. ^^ Var aktiv i somras (Juli/augusti) sedan blev det väldigt mycket jobb och dorama-prioritering. Men yay, jag är på mugglis-G igen och det lär hålla i sig till den 22 december (sedan är det två veckor jobb igen och då lär ni inte se mig mycket.^^' ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 dec, 2011 19:51 |
|
Borttagen
|
Det spelar ingen roll hur aktiv man är, även fast det är härligt med alla ni aktiva människor. Om jag har 1000 eller 3000 inlägg spelar ju ingen roll.
Det känns som att den här tråden har disskusioner om andra medlemar med att göra. På ett sett kan det framkalla som att dom framstås som bättre än andra. Alla håller mugglis vid liv, så jag tror nog inte att man kan säga ''vem som gör mest jobb''. Blä! Jag låter som en stor besserwisser som säger det här .__. 11 dec, 2011 20:20 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det spelar ingen roll hur aktiv man är, även fast det är härligt med alla ni aktiva människor. Om jag har 1000 eller 3000 inlägg spelar ju ingen roll. Det känns som att den här tråden har disskusioner om andra medlemar med att göra. På ett sett kan det framkalla som att dom framstås som bättre än andra. Alla håller mugglis vid liv, så jag tror nog inte att man kan säga ''vem som gör mest jobb''. Blä! Jag låter som en stor besserwisser som säger det här .__. But, It's true
http://nouw.com/ellenfelixson/
11 dec, 2011 20:23 |
|
Solkatten
Elev |
Jag bara undrade vad ni tyckte o.O Menade ju inget illa precis.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 dec, 2011 20:37 |
|
childhoodlight
Elev |
Men Solkatten frågade en simpel fråga? Det kanske var på grund av ren nyfikenhet, vilket jag antar att hon gjorde med tanke på hennes föregående inlägg. Jag finner ingenting fel med det.
Om man kan göra en tävling utav just den här tråden, tycker jag isåfall att det är en lika stor tävling när medlemmar skapar trådar om hur många inlägg de har gjort. För trots allt handlar det ju om inlägg i grund och botten, eller hur?
11 dec, 2011 20:46 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Men Solkatten frågade en simpel fråga? Det kanske var på grund av ren nyfikenhet, vilket jag antar att hon gjorde med tanke på hennes föregående inlägg. Jag finner ingenting fel med det. Om man kan göra en tävling utav just den här tråden, tycker jag isåfall att det är en lika stor tävling när medlemmar skapar trådar om hur många inlägg de har gjort. För trots allt handlar det ju om inlägg i grund och botten, eller hur? Vi uppfattar det olika och jag kan tycka att tråden väldigt lätt blir en "tävling", dock tycker jag inte att Solkatten gjort något fel.
http://nouw.com/ellenfelixson/
11 dec, 2011 20:50 |
|
childhoodlight
Elev |
Det enda jag menar är att det kan bli en likadan tävling när folk skapar trådar om hur många inlägg de har gjort eller om hur många tummen upp man har fått. ^^ För det går ut på exakt samma saker ;p
11 dec, 2011 20:52 |
|
Elley
Elev |
^
Nja, inte om hur många inlägg man har gjort, det håller jag inte med om. Då är det mer att man själv uppnått ett mål, här blir det lätt att man tycker det är viktigare att andra ser en och tycker man är aktiv
http://nouw.com/ellenfelixson/
11 dec, 2011 20:54 |
|
childhoodlight
Elev |
^ Ja, men man markerar fortfarande hur många inlägg man har nått, inte sant? Och det brukar ofta ta upp en stor del av hur aktiva människor är. Inget illa menat mot dig eller någon annan, jag har själv skapat sådana trådar och jag är väl medveten om att man gör det mer för skojs skull än att få andra att känna sig dåliga. Det jag menar är att det kan väcka likadana känslor hos en medlem med den här tråden och en annan där någon har nått, låt oss säga, 5000 inlägg och det strömmar in massvis med "Grattis" och "WOW vad aktiv du är!" :-)
11 dec, 2011 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen