Vilka hänger på? :D
Forum > Off Topic > Vilka hänger på? :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Draken Norbert
Elev |
Egentligen skulle jag vilja det - har dock redan provat att vara vaken 39 timmar i streck, man är hyfsat trött då. Men jag är på!
11 dec, 2011 11:15 |
|
Solkatten
Elev |
Man kan ju alltid försöka
Fast jag tycker inte Nyårsafton ... :s "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 dec, 2011 12:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen