Vilken tid på dygnet ...
Forum > Off Topic > Vilken tid på dygnet ...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Freja
Elev |
24/7!
Nej inte riktigt XD Everything is Dramione and nothing hurts. 11 dec, 2011 10:27 |
|
Li
Biträdande rektor |
När jag har tid, vilket oftast blir mest kvällstid om jag inte har lediga dagar
without something there is no nothing 11 dec, 2011 10:31 |
|
Twix
Elev |
24/7 Mugglis är mitt liv.
Jag går upp halv sju, sätter mig vid datorn en timme, går till skolan, direkt efter skolan kastar mig upp till datorn och sitter tills 22... 11 dec, 2011 10:33 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
11 dec, 2011 10:48 |
|
Borttagen
|
Mellan 7 på morgonen till 10 på kvällen. Alltså så ofta jag har tid, och jag har väldigt ofta tid! C:
11 dec, 2011 10:55
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-11 kl. 10:55
|
|
IamAK
Elev |
på vardagar blir det väl eftermiddagar och kvällar. under helger blir det nästan alltid xD förutom under natten då.
11 dec, 2011 10:55 |
|
Borttagen
|
Runt 16 och på kvällen
11 dec, 2011 10:57 |
|
Borttagen
|
på vardagen är det typ halv tre till sju och hela helgerna
11 dec, 2011 10:59 |
|
Draken Norbert
Elev |
Oftast mellan 20-01 på vardagar, sen på helger brukar jag vara inne hela nätterna, ^^
När jag slutar hyfsat tidigt och inte gör något brukar jag sitta efter skolan också.
11 dec, 2011 11:03 |
|
LoonyMe
Elev |
Olika från dag till dag. När jag inte tränar
11 dec, 2011 11:04 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen