Nu är jag ARG!
Forum > Off Topic > Nu är jag ARG!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
Skrivet av Borttagen: Seriöst, om han blir president... då vill jag inte leva i den här världen mer. :oDet tog lite tid innan jag förstod vad han menade. Jag vill bara slå honom i hans huvud. Hoppas han inte blir president. 10 dec, 2011 21:38 |
|
Borttagen
|
Haha, herregud vilken opassande musik till det han säger. Låter som att de försöker få det till något fint och oskyldigt. o__o himla weirdooo.
10 dec, 2011 21:40 |
|
Borttagen
|
Blir han president så blir det krig!
10 dec, 2011 21:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Blir han president så blir det krig! Han kommer inte bli president. c: 10 dec, 2011 21:42 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^^Fast han säger aldrig att han är fundamentalist. haha okej... förlåt, men jag har ingen koll på vad det betyder..
10 dec, 2011 21:47 |
|
linnvendela
Elev |
Jag känner för att döda någon. Den där Rick Perry ligger väldigt högt upp på listan över hotade.
Jaha. 10 dec, 2011 21:52 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ingen får ta trollarnas trolls plats! Sarah Palin. Obama, beat this jerks ass >_> Åhh Sara Palin.... Fast Michele bachmann är inte särskilt sane heller... Vad är det för fel på de som vill ta makten, allvarligt är alla helt galna... 10 dec, 2011 21:55 |
|
LoonyMe
Elev |
10 dec, 2011 21:59 |
|
Borttagen
|
ARG
10 dec, 2011 22:07 |
|
DeathDownAlex
Elev |
http://www.youtube.com/watch?v=2XRzmdBk-UU&feature=relmfu
Den här stör mig. Han är en sån där amerikansk stereotyp.... Jag orkar inte! 10 dec, 2011 22:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen