Vad kallar sig gruppen som har gjort A Very Potter Musical?
Forum > Harry Potter > Vad kallar sig gruppen som har gjort A Very Potter Musical?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
OliverPhelps
Elev |
11 dec, 2011 09:18 |
|
Borttagen
|
Man märker väl antagligen att den här tråden innehåller spoilers när man tittar på överskriften, så man borde väl få svara på frågan?
11 dec, 2011 09:40 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av OliverPhelps: Azzå jag googlade och då kom det typ fram massa med rockn-trollkonst :-/ Eftersom du inte verkar ha någon koll på vad A Very Potter Musical är, så kan jag rekommendera dig att se den, det är en parodimusikal som finns på youtube. Länk till första delen, http://www.youtube.com/watch?v=wmwM_AKeMCk
11 dec, 2011 10:55 |
|
Borttagen
|
Inte likt
11 dec, 2011 11:07 |
scarhead
Lärare |
11 dec, 2011 11:48 |
|
MaddeLovegood
Elev |
Att googla är en jättebra ide att göra om man inte kan svaret. Och om man är osäker kan man prova att skriva det man tror är svaret och se om det värkligen är det. Som att skriva Team Starkid på antingen google, wikipedia eller något annat och se vad dom har gjort. Bara ett förslag!
11 dec, 2011 11:56 |
|
dooby
Elev |
tean starkid
11 dec, 2011 12:35 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att det är lite dumt att du låter andra svara åt dig, du får väl lista ut svaret liksom alla andra? Google is your friend.
11 dec, 2011 12:56 |
|
Draken Norbert
Elev |
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: TEAM STARKID! Alltså förlåt. Men jag tycker det är lite tråkigt att många skriver ut svaret till luckorna öppet i forumet.. Det är ju meningen att det inte måste vara superlätt, så kan man inte så kan man inte... Det här var till exempel inte alls svårt att googla sig fram till... Du kanske tycker det är tråkigt, men jag tycker det är roligt att hjälpa andra Fast är det verkligen rätt då? Självklart kan det vara kul att hjälpa andra, men jag menar att varför ha frågor överhuvudtaget om någon annan kan tala om svaret för en? Vi skulle lika gärna kunna få våra priser utdelade utan en fråga i så fall... Själva grejen med frågorna försvinner om man skriver ut svaret så här /: Jag förstår och det är väl sant, till viss del. Alla tycker olika... Du kan ju uggleposta svaret istället för att skriva det i ett öppet forum Jaa. Jag fattar att det är snällt att ge svaret - men får man det?
11 dec, 2011 13:03 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Det finns också Wikipedia! Helt lätt, men du vet redan svaret.
Imagination and dreaming is my life 12 dec, 2011 17:43 |
Forum > Harry Potter > Vad kallar sig gruppen som har gjort A Very Potter Musical?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen