Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem är du mest lik

Forum > Harry Potter > Vem är du mest lik

1 2 3
Användare Inlägg
arianasnape
Elev

Avatar


I utseende :Luna tror jag och pyttelite lily
och i personligheten Lite luna,hermione,harry!

12 dec, 2011 18:06

Lydia!
Elev

Avatar


Jag tror att jag är mest lik Fred & George, både i personligheten och i utseendet

17 dec, 2011 01:10

kakan42
Elev

Avatar


hermione eeller ginny eller luna!!

17 dec, 2011 09:32

madeleinegranger
Elev

Avatar


Jag ser mest ut som Hermione, brunhårig o.s.v. Men jag är mer som Luna i personligheten, lite vimsig och drömmande

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F7c4384c11aa8cb0fa5367313862335d4%2Ftumblr_mfr2drQO1G1s1bm6io1_500.gif

17 dec, 2011 09:38

Wolfsbane
Elev

Avatar


Luna skulle jag nog säga
___________________________
-allways-

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F73dbe5d35008de81b4b2703bb354ef5c%2Ftumblr_mh7pilhC591qcob4to1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fc5e8ce60dc82cdcafffdb72cf9cb34fb%2Ftumblr_mtxsnjGEDo1rhjaiio4_250.gif

17 dec, 2011 09:39

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Utseendemässigt (borträknat hårfärgen) så har jag alltid känt mig som en blandning mellan Ginny Weasley, Nymphadora Tonks och Narcissa Malfoy av någon skum anledning. Alltså inte så som skådespelarna gestaltar dem utan så som jag tänkt mig karaktärerna i böckerna innan filmerna kom.

Med tiden vet jag inte. Har aldrig tyckt om Ginny men det är nog mest för att jag hade velat ha en Ginny-karaktär i Slytherin som jag kunde se mig själv i (senaste tre åren har jag börjat acceptera henne men det är nog en lång bit kvar). Samtidigt känner jag väldig samhörighet till Nymphadora Tonks karaktärsmässigt.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

17 dec, 2011 11:26

Potterstyle
Elev

Avatar


fred och george, inte i utseendet men annars

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi1054.photobucket.com%2Falbums%2Fs481%2Fharriebooy%2FHarry%2520Potter%2Fgryffindor.gifBe brave. Be strong. Be a Gryff!

17 dec, 2011 11:32

Boba
Elev

Avatar


Jag kanske är mest lik Luna till utseendet och kanske Ginny till personligheten...

17 dec, 2011 11:35

Borttagen

Avatar


Utseende: Kanske typ Ron? xD
Personlighet: Typ Lupin, Ron och Hermione? ( bra blandning xp )

17 dec, 2011 11:37

.Lovegood.
Elev

Avatar


Luna Lovegood, tror jag nog. Jag sitter ofta dagdrömmer, är smart (det borde hon också vara eftersom hon är med i Rawenclaw) och är fantasifull, och det är Luna med, så jag tror att jag liknar henne. Men bara hennes personlighet, inte utseende. C:

Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått

17 dec, 2011 12:06

1 2 3

Forum > Harry Potter > Vem är du mest lik

Du får inte svara på den här tråden.