Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rattfylla! :O

Forum > Harry Potter > Rattfylla! :O

1 2 3 4
Användare Inlägg
Kintsugi
Prefekt

Avatar


Lol ja. Googlade runt en stund och det enda jag fick fram om Daniel + bilolycka var att NEJ. Daniel Radcliffe har inte varit med i en bilolycka och har ännu mindre dött i en bilolycka som skett en fredag... det sämsta är att jag funnit länkar som varit allt ifrån igår till för fem år sedan :''P

PS. Jag vill också heta Harry Potter! XD

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

10 dec, 2011 18:40

GodricH
Elev

Avatar


LONDON. Polisen utanför Brecon i Wales hade svårt att tro sina ögon när de stoppade en bilist för fyllekörning.

Den 18-åriga ynglingen hette nämligen Harry Potter. Till och med mellannamnet, James, var samma som hans berömde namne trollkarlen, skriver Daily Mirror.

Harry Potter har nu fått körkortet indraget i ett år och tvingas böta 1 100 kronor.

– Han hade druckit fem stora starköl, säger åklagaren till tidningen.

här är artikeln om ni vill läsa.

kan tilllägga att han har james som mellannamn

10 dec, 2011 18:41

Borttagen

Avatar


Det hoppas jag inte.

10 dec, 2011 18:42

seamus
Elev

Avatar


GodricH: Jag ser ingen länk.

Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lhllibv7RT1qdw1bro1_500.gif

10 dec, 2011 18:46

GodricH
Elev

Avatar


10 dec, 2011 18:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Lol ja. Googlade runt en stund och det enda jag fick fram om Daniel + bilolycka var att NEJ. Daniel Radcliffe har inte varit med i en bilolycka och har ännu mindre dött i en bilolycka som skett en fredag... det sämsta är att jag funnit länkar som varit allt ifrån igår till för fem år sedan :''P

PS. Jag vill också heta Harry Potter! XD


Bil olycka? :O VA?

10 dec, 2011 18:54

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kintsugi:
Lol ja. Googlade runt en stund och det enda jag fick fram om Daniel + bilolycka var att NEJ. Daniel Radcliffe har inte varit med i en bilolycka och har ännu mindre dött i en bilolycka som skett en fredag... det sämsta är att jag funnit länkar som varit allt ifrån igår till för fem år sedan :''P

PS. Jag vill också heta Harry Potter! XD


Bil olycka? :O VA?


Eftersom jag inte ALLS visste var uppgifterna från första inläggets innehåll så googlade jag runt på lite av varje som hade med bil och trafik att göra. Då kom det upp mängder med "Nej, det är falsk att Daniel varit med om en bilolycka p åfredagskvällen. Han är inte död". typ. xD

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

10 dec, 2011 19:02

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Ofta det hade gått runt rykte om att han dog :O

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

10 dec, 2011 19:09

kakan42
Elev

Avatar


vet inte men hoppas inte det.....

10 dec, 2011 19:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av GodricH:
LONDON. Polisen utanför Brecon i Wales hade svårt att tro sina ögon när de stoppade en bilist för fyllekörning.

Den 18-åriga ynglingen hette nämligen Harry Potter. Till och med mellannamnet, James, var samma som hans berömde namne trollkarlen, skriver Daily Mirror.

Harry Potter har nu fått körkortet indraget i ett år och tvingas böta 1 100 kronor.

– Han hade druckit fem stora starköl, säger åklagaren till tidningen.

här är artikeln om ni vill läsa.

kan tilllägga att han har james som mellannamn


Jag undrar hur många som skämtar om hans namn

10 dec, 2011 21:12

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Rattfylla! :O

Du får inte svara på den här tråden.