Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jump Style

Forum > Off Topic > Jump Style

1 2
Användare Inlägg
Salazar1
Elev

Avatar


Skrivet av leumas vän:
Aldrig hört talas om den dansstilen, men jag dansar shuffle dock.
Shuffle försökte jag lära mig. Men det gick inte så bra... Så jag får nöja mej att kolla på när andra gör det iställe

Slytherin Pride

10 dec, 2011 17:59

leumas vän
Elev

Avatar


Skrivet av Salazar1:
Skrivet av leumas vän:
Aldrig hört talas om den dansstilen, men jag dansar shuffle dock.
Shuffle försökte jag lära mig. Men det gick inte så bra... Så jag får nöja mej att kolla på när andra gör det iställe


Jag håller med om att shuffle är svårt, men det ser jäkligt coolt ut om man kan det.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

10 dec, 2011 18:09

Salazar1
Elev

Avatar


Det e typ samma sak med JumpStyle. De e fett najs när alla andra står o ser på när man gör det

Slytherin Pride

10 dec, 2011 18:26

1 2

Forum > Off Topic > Jump Style

Du får inte svara på den här tråden.