Jump Style
Forum > Off Topic > Jump Style
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salazar1
Elev |
Shuffle försökte jag lära mig. Men det gick inte så bra... Så jag får nöja mej att kolla på när andra gör det iställe
Slytherin Pride 10 dec, 2011 17:59 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Salazar1: Shuffle försökte jag lära mig. Men det gick inte så bra... Så jag får nöja mej att kolla på när andra gör det iställe Jag håller med om att shuffle är svårt, men det ser jäkligt coolt ut om man kan det. 10 dec, 2011 18:09 |
|
Salazar1
Elev |
Det e typ samma sak med JumpStyle. De e fett najs när alla andra står o ser på när man gör det
Slytherin Pride 10 dec, 2011 18:26 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen