Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HP-vänner?

Forum > Harry Potter > HP-vänner?

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
mellanrum
Elev

Avatar


Jao, alla mina vänner som jag träffat på ett roll gillar HP förstås, sen tre av mina vänner i skolan gillar HP

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsnesfVGVK1qbteqxo2_500.gif

10 dec, 2011 15:46

themarauder
Lärare

Avatar


Hela min familj älskar HP, och så har jag några vänner som nästan är lika galna som jag =)

=) - just like themarauder

10 dec, 2011 15:53

Borttagen

Avatar


Har ju alltid min syster...

10 dec, 2011 15:54

Evve_Malfoy
Elev

Avatar


Asså några av mina kompisar tycker om Harry Potter... fast jag är nog den som gillar HP mest

10 dec, 2011 17:58

childhoodlight
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^ vad härligt att ha sådana vänner! Jag vill också ha nån som vjag kan göra uppfuckade saker med.. Typ åka utomlands till tex wizarding world of Harry potter x)

Det är därför internet är bra ^^ Jag har träffat trevor, expelliarmus, accioron och Kintsugi via Mugglarportalen ;p

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

10 dec, 2011 18:37

Borttagen

Avatar


^ vad härligt.. Jag tror inte jag kommer gå på nån mugglisträff tyvärr mina föräldrar vet inte ens om att jag hänger här xD

10 dec, 2011 18:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^ vad härligt.. Jag tror inte jag kommer gå på nån mugglisträff tyvärr mina föräldrar vet inte ens om att jag hänger här xD

Hur kan dom undgå det???
Du har ju skrivit 1740 inlägg (typ som jag ), så du borde väl sitta här ganska mycket.

10 dec, 2011 18:50

Borttagen

Avatar


Japp, jag är här hela tiden... De tror väl att jag lanar facebook eller nåt xD

10 dec, 2011 18:53

Borttagen

Avatar


Jag och Hannie Lovegood har fått Alli Granger, shamosi, cisssi7 och några fler att bli HP-intresserade. Så ja, jag har vänner som gillar HP.

10 dec, 2011 18:55

Borttagen

Avatar


^ ooh.. Då vet jag att det går!

10 dec, 2011 18:58

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Harry Potter > HP-vänner?

Du får inte svara på den här tråden.