HP-vänner?
Forum > Harry Potter > HP-vänner?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mellanrum
Elev |
Jao, alla mina vänner som jag träffat på ett roll gillar HP förstås, sen tre av mina vänner i skolan gillar HP
10 dec, 2011 15:46 |
|
themarauder
Lärare |
Hela min familj älskar HP, och så har jag några vänner som nästan är lika galna som jag =)
=) - just like themarauder 10 dec, 2011 15:53 |
|
Borttagen
|
Har ju alltid min syster...
10 dec, 2011 15:54 |
|
Evve_Malfoy
Elev |
Asså några av mina kompisar tycker om Harry Potter... fast jag är nog den som gillar HP mest
10 dec, 2011 17:58 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ vad härligt att ha sådana vänner! Jag vill också ha nån som vjag kan göra uppfuckade saker med.. Typ åka utomlands till tex wizarding world of Harry potter x) Det är därför internet är bra ^^ Jag har träffat trevor, expelliarmus, accioron och Kintsugi via Mugglarportalen ;p
10 dec, 2011 18:37 |
|
Borttagen
|
^ vad härligt.. Jag tror inte jag kommer gå på nån mugglisträff tyvärr
10 dec, 2011 18:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^ vad härligt.. Jag tror inte jag kommer gå på nån mugglisträff tyvärr Hur kan dom undgå det??? Du har ju skrivit 1740 inlägg (typ som jag 10 dec, 2011 18:50 |
|
Borttagen
|
Japp, jag är här hela tiden... De tror väl att jag lanar facebook eller nåt xD
10 dec, 2011 18:53 |
|
Borttagen
|
Jag och Hannie Lovegood har fått Alli Granger, shamosi, cisssi7 och några fler att bli HP-intresserade. Så ja, jag har vänner som gillar HP.
10 dec, 2011 18:55 |
|
Borttagen
|
^ ooh.. Då vet jag att det går!
10 dec, 2011 18:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen