Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Morgontråd

Forum > Off Topic > Morgontråd

1 2 3
Användare Inlägg
G!nny
Elev

Avatar


inget särskillt typ mugglis!

Thank you J.K Rowling thank tou 4 everything!! I LOVEEE your fantastic books<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

10 dec, 2011 10:56

expelliarmus
Elev

Avatar


Tittar på tv och dricker te i sängen. Ska börja traska iväg till skolan i snöstormen om ca 2 timmar.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyvd2jjLx11qgje7ho1_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsvd9cOJ7V1r4p3tmo1_500.png

12 dec, 2011 09:16

Solkatten
Elev

Avatar


Sitter i skolan .__.'

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

12 dec, 2011 09:34

Borttagen

Avatar


kom hem från skolan och åt frukost, nu har jag ont i magen och har inget att göra :c

12 dec, 2011 12:04

Ylva
Elev

Avatar


GODMORGON! Åh uschuscuhsuchsuchsu, vill inte se på klockan. Vaknade för en kvart sen. Sänder lite tyst hat mot Lucia.

"There is no need to say any more, Miss Granger. Tell me, which of you will be dying this year?" - Professor McGonagall

13 dec, 2011 05:13

Borttagen

Avatar


Räcker detta som tidigt?
Nejmen jag ska ha lucia tåg inne i stan kl 7 så jag måste vakna för en halvtimme sen

13 dec, 2011 05:33

Borttagen

Avatar


God morgon.
Sov lite längre än vanligt inatt, men trots det känner jag mig inte utvilad :c

13 dec, 2011 06:10

Borttagen

Avatar


Gick upp en halvtimme tidigare idag eftersom jag ska vara med i luciatåget i skolan!

13 dec, 2011 06:14

Borttagen

Avatar


jag vaknade såklart runt fem >.< i onödan, men det gör jag hela tiden.

13 dec, 2011 08:46

Borttagen

Avatar


Jag har sovmorgon idag ^^ har matte 11.35, sen fysik och sen slutar jag

13 dec, 2011 09:17

1 2 3

Forum > Off Topic > Morgontråd

Du får inte svara på den här tråden.