Morgontråd
Forum > Off Topic > Morgontråd
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
G!nny
Elev |
inget särskillt typ mugglis!
Thank you J.K Rowling thank tou 4 everything!! I LOVEEE your fantastic books<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 10 dec, 2011 10:56 |
|
expelliarmus
Elev |
Tittar på tv och dricker te i sängen. Ska börja traska iväg till skolan i snöstormen om ca 2 timmar.
12 dec, 2011 09:16 |
|
Solkatten
Elev |
Sitter i skolan .__.'
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 dec, 2011 09:34 |
|
Borttagen
|
kom hem från skolan och åt frukost, nu har jag ont i magen och har inget att göra :c
12 dec, 2011 12:04 |
|
Ylva
Elev |
GODMORGON!
"There is no need to say any more, Miss Granger. Tell me, which of you will be dying this year?" - Professor McGonagall 13 dec, 2011 05:13 |
|
Borttagen
|
Räcker detta som tidigt?
Nejmen jag ska ha lucia tåg inne i stan kl 7 så jag måste vakna för en halvtimme sen 13 dec, 2011 05:33 |
|
Borttagen
|
God morgon.
Sov lite längre än vanligt inatt, men trots det känner jag mig inte utvilad :c 13 dec, 2011 06:10 |
|
Borttagen
|
Gick upp en halvtimme tidigare idag eftersom jag ska vara med i luciatåget i skolan!
13 dec, 2011 06:14 |
|
Borttagen
|
jag vaknade såklart runt fem >.< i onödan, men det gör jag hela tiden.
13 dec, 2011 08:46 |
|
Borttagen
|
Jag har sovmorgon idag ^^ har matte 11.35, sen fysik och sen slutar jag
13 dec, 2011 09:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen