Barcelona mot Real Madrid
Forum > Off Topic > Barcelona mot Real Madrid
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Är Barca fan men har tyvärr en känsla av att Real vinner. Det har ju gått bättre för dom i La liga och de känns som har en större chans att vinna idag, de är ett strå vassare för tillfället. Men man får inte glömma vilka som är världsmästare...
10 dec, 2011 12:46 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
Jag kommer ha svårt att heja på nån. Jag hejar på båda Real Madrid och Barcelona. Så jag säger bara att låt den bästa laget vinna.
Jag är son till Proffesor Snigelhorn.
10 dec, 2011 13:24 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen