Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Barcelona mot Real Madrid

Forum > Off Topic > Barcelona mot Real Madrid

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Är Barca fan men har tyvärr en känsla av att Real vinner. Det har ju gått bättre för dom i La liga och de känns som har en större chans att vinna idag, de är ett strå vassare för tillfället. Men man får inte glömma vilka som är världsmästare...

10 dec, 2011 12:46

dr.severus snigelhorn
Elev

Avatar


Jag kommer ha svårt att heja på nån. Jag hejar på båda Real Madrid och Barcelona. Så jag säger bara att låt den bästa laget vinna.

Jag är son till Proffesor Snigelhorn. https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_l4jm6fwOHC1qbhtrto1_500.gif

10 dec, 2011 13:24

1 2

Forum > Off Topic > Barcelona mot Real Madrid

Du får inte svara på den här tråden.