Julbak :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Mamma ska/har baka/bakat lussebullar, utan saffran dock eftersom jag och hon inte gillar saffran
9 dec, 2011 17:33 |
|
jan
Elev |
Åhh vad got det ser ut det är roligt med julbak
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
9 dec, 2011 17:55 |
|
adliitam
Elev |
gott det såg ut !
lussebullar silviakaka mini mint muffins falsk tosca kaka choklad och hallon maränger dumlekakor kokostoppar kladdkakemuffins på söndag! ![]() ![]()
9 dec, 2011 18:00 |
|
Borttagen
|
Jag bakade lussebullar på hemkunskapen i måndags och jag kunde inte undvika att göra lite HP och Tintin-relaterade lussebullar :3
9 dec, 2011 18:03 |
|
jan
Elev |
ska baka våfflor till jul och sockerkaka mums
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
9 dec, 2011 18:04 |
|
joel9324
Elev |
Knäck, Mintkyssar, Chokladkolor (eller vad de nu kallas), Pepparkakor och Lussebullar! Blir mycket i jul! Min absoluta favorit är KNÄCK! Det knäcker allting annat!
9 dec, 2011 18:04 |
|
Borttagen
|
Det är min mamma som sköter om bakverken.
9 dec, 2011 18:24 |
|
childhoodlight
Elev |
9 dec, 2011 19:30 |
|
Celebikai
Elev |
9 dec, 2011 19:39 |
|
Li
Biträdande rektor |
Mmm alla ska baka så mycket gott *___* jag ska göra knäck, julkola och sådant godis när jag åker hem till mina föräldrar över jul om typ en och en halv vecka
without something there is no nothing 9 dec, 2011 20:13 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen