Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hur skulle du vilja vara om du var i hp världen?

Forum > Harry Potter > Hur skulle du vilja vara om du var i hp världen?

1 2
Användare Inlägg
Mysan9
Elev

Avatar


jag skulle ¨vilja vara Ginny

9 dec, 2011 16:35

LaylaCatcher
Elev

Avatar


Jag skulle heta Layla Catcher, ha typ åtminstone 4 vänner, Dilly Weasley, Walter Ice, Leona Goodness och Mill Goodness. Min familj är mamma och pappa, Morilda och Cariper, lillebror, Lucas (5 år yngre) och min uggla, Cassidy (+ Cheese, Lucas mus) OCH min mammas skrämmande hundar. Mamma=Dödsätare
Jag=Slytherin, rik
Lucas= Gryffindor, quidditch galen
Pappa= Ministeriet, beroende av att samla på speciella, dyra saker (tex vin, gamla mynt osv)

Imagination and dreaming is my life

9 dec, 2011 16:54

1 2

Forum > Harry Potter > Hur skulle du vilja vara om du var i hp världen?

Du får inte svara på den här tråden.