Hur skulle du vilja vara om du var i hp världen?
Forum > Harry Potter > Hur skulle du vilja vara om du var i hp världen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mysan9
Elev |
jag skulle ¨vilja vara Ginny
9 dec, 2011 16:35 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Jag skulle heta Layla Catcher, ha typ åtminstone 4 vänner, Dilly Weasley, Walter Ice, Leona Goodness och Mill Goodness. Min familj är mamma och pappa, Morilda och Cariper, lillebror, Lucas (5 år yngre) och min uggla, Cassidy (+ Cheese, Lucas mus) OCH min mammas skrämmande hundar. Mamma=Dödsätare
Jag=Slytherin, rik Lucas= Gryffindor, quidditch galen Pappa= Ministeriet, beroende av att samla på speciella, dyra saker (tex vin, gamla mynt osv) Imagination and dreaming is my life 9 dec, 2011 16:54 |
Forum > Harry Potter > Hur skulle du vilja vara om du var i hp världen?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen