Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

vad skulle Harry heta om han var tjej?

Forum > Harry Potter > vad skulle Harry heta om han var tjej?

1 2
Användare Inlägg
Piggelin
Elev

Avatar


Harriet tror jag
Såg någon ritatbild någongån där överskriften var just "If harry Potter was a girl". Fast på den bilden fanns ju Herman och Rohnda med också.

8 dec, 2011 07:52

Solkatten
Elev

Avatar


Harriet såklart xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

8 dec, 2011 09:14

Borttagen

Avatar


Harriet, men nej, han skulle säkert inte heta någonting som påminde om namnet Harry.

8 dec, 2011 10:05

zigizag
Elev

Avatar


Ja precis så Harriet borde de bli

K-VL

8 dec, 2011 10:14

EpicFaiil
Elev

Avatar


harriet

22 jan, 2012 16:21

Matizze
Elev

Avatar


Harriet eller Harrietta ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs3.zerochan.net%2FSouth.Park.240.613281.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fb82c689d5bc7845cf8109bff6e74de6d%2Ftumblr_mrheqxUlBE1so9q4wo2_100.gif

22 jan, 2012 16:22

Borttagen

Avatar


Alla har redan sagt Harriet... det tycker jag med...men jag vet inte. Det känns som han inte skulle heta något liknanade,, fast jag tror att Lily bestämde från början att hon skulle ha en Harry

22 jan, 2012 16:23

Celest Gaunt
Elev

Avatar


Han skulle nog ha hetat Hermione och Hermione något annat.. kanske..

22 jan, 2012 16:45

1 2

Forum > Harry Potter > vad skulle Harry heta om han var tjej?

Du får inte svara på den här tråden.