vad skulle Harry heta om han var tjej?
Forum > Harry Potter > vad skulle Harry heta om han var tjej?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Piggelin
Elev |
Harriet tror jag
Såg någon ritatbild någongån där överskriften var just "If harry Potter was a girl". Fast på den bilden fanns ju Herman och Rohnda med också. 8 dec, 2011 07:52 |
|
Solkatten
Elev |
Harriet såklart xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 dec, 2011 09:14 |
|
Borttagen
|
Harriet, men nej, han skulle säkert inte heta någonting som påminde om namnet Harry.
8 dec, 2011 10:05 |
|
zigizag
Elev |
Ja precis så Harriet borde de bli
K-VL 8 dec, 2011 10:14 |
|
EpicFaiil
Elev |
harriet
22 jan, 2012 16:21 |
|
Matizze
Elev |
22 jan, 2012 16:22 |
|
Borttagen
|
Alla har redan sagt Harriet... det tycker jag med...men jag vet inte. Det känns som han inte skulle heta något liknanade,, fast jag tror att Lily bestämde från början att hon skulle ha en Harry
22 jan, 2012 16:23 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Han skulle nog ha hetat Hermione och Hermione något annat.. kanske..
22 jan, 2012 16:45 |
Forum > Harry Potter > vad skulle Harry heta om han var tjej?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen