fred=kul!!!
Forum > Harry Potter > fred=kul!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
JK... hahaha
7 dec, 2011 17:52 |
|
SweetSweet
Elev |
Hahaha vad kul, det har jag aldrig tänkt på!
If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again... 7 dec, 2011 17:58 |
|
Borttagen
|
kol blir ju trekant ; ) hahah, kom inte på något annat!
7 dec, 2011 18:00 |
|
Borttagen
|
kilo
7 dec, 2011 18:03 |
|
kakan42
Elev |
7 dec, 2011 18:28 |
|
joel9324
Elev |
7 dec, 2011 18:44 |
|
kakan42
Elev |
fred är kuuuul att skriva!!!
9 dec, 2011 13:57 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Det är rätt intressant onödigt vetande
ps. *Fred. Inte fred. fred är något HELT annat och mina intressesmurfars ögon svider varje gång jag ser tråden när jag vet att dess innehåll syftar på karaktärens namn. Namn börjar med stor bokstav. Är det fortfarande fred mellan oss eller är jag en bitterfitta som förstör stämningen? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 dec, 2011 14:06 |
|
prongs
Elev |
aa, jag nästan tänkt på fred, närmare bestämt FREDrik.
annars så är ju "as" ett sånt ord haha PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 9 dec, 2011 14:06 |
|
jolle963
Elev |
Skrivet av Hannah abott: fred=fyrkant hihihihihi 9 dec, 2011 14:09 |
Forum > Harry Potter > fred=kul!!!
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen