Mugglisträff i Hufvudstaden?
Forum > Off Topic > Mugglisträff i Hufvudstaden?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
JAG!
Ronja: Kan jag få följa med till stockholm med er? x) ![]()
6 dec, 2011 21:36 |
|
Borttagen
|
iintresserad.. men kommer säkert bara vara äldre & sedan känner typ alla varandra på mugglis nästan redan varandra & så kommer jag.. haha mobbad : )
6 dec, 2011 21:38 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: iintresserad.. men kommer säkert bara vara äldre & sedan känner typ alla varandra på mugglis nästan redan varandra & så kommer jag.. haha mobbad : ) Don't say that. På förra Mugglisträffen var vi ca 50 personer i åldrarna (ca) 9-25! Väldigt spritt med andra ord. Alla hittade nya bekantskaper trots att dom inte kände någon sen innan! Det var fantastiskt att se hur ett intresse kan skapa vänskapsband så fort!
7 dec, 2011 00:03 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen