Vem är elakast?
Forum > Harry Potter > Vem är elakast?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
6 dec, 2011 19:29 |
|
Draken Norbert
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Draken Norbert: Ni-vet-vem är inte ond, han är bara sig själv. Men det sättet han är på - det som han klassar som att vara sig själv på - är ond. Att man är sig själv rättfärdigar inte såvida man är ond eller inte. :> En person som är elak kan fortfarande vara sig själv även fast denne beter sig dumt. Sant, han ser sig själv som ond - som du sa-
6 dec, 2011 19:41 |
|
SiriusBlack:)
Elev |
Elak: många
ond:bellatrix,greyback m.m. R.I.P Dobby:( 6 dec, 2011 19:51 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Draken Norbert: Ni-vet-vem är inte ond, han är bara sig själv. Men bellatrix är ond; och som ni sa, Draco och Severus är endast elaka. Han är inte ond? o.O Han har fan dödat 175937 människor "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 dec, 2011 19:57 |
|
adliitam
Elev |
6 dec, 2011 20:10 |
|
Cara Riddle
Elev |
elak: Umbridge
ond: Bellatrix ![]()
6 dec, 2011 20:14 |
|
bluebirdflies
Elev |
greyback är vidrig!
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 6 dec, 2011 20:17 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av bluebirdflies: greyback är vidrig! Honom glömde jag! Oh ja det är han verkligen. Jag äcklas något enormt av honom :<
6 dec, 2011 20:25 |
|
LoonyMe
Elev |
6 dec, 2011 20:28 |
|
Severus10
Elev |
Severus Snape är inte elak
Han är bara på dåligt humör. 6 dec, 2011 20:30 |
Forum > Harry Potter > Vem är elakast?
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen