Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Paramore's nya låt

Forum > Off Topic > Paramore's nya låt

1 2
Användare Inlägg
Kintsugi
Prefekt

Avatar


Ny? Har inte den funnits på youtube sedan i ....mars? (tidigare än så till och med *checkat*).

För övrigt måste jag vara fortsatt negativ för jag känner inte alls något speciellt för den låten. Paramore har gjort så himla mycket annat som får mitt hjärta att spinna av känslor/samhörighet med innehållet. Den är bra och texten är fin men det faller inte riktigt i smaken. Det är en låt som jag lyssnar på ibland men som aldrig riktigt fått den riktiga knycken hos mig. ^^

Men kul att så många av er andra tycker om den!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

6 dec, 2011 20:45

Protego
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Ny? Har inte den funnits på youtube sedan i ....mars? (tidigare än så till och med *checkat*).

vet inte... men på deras hemsida (paramore.net) står det att studio versionen kom igår... o.o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F25rcym8.gif

6 dec, 2011 20:49

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Ja, studioversionen är en sak men låten har funnits ett bra tag ^_^

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

6 dec, 2011 20:51

Protego
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Ja, studioversionen är en sak men låten har funnits ett bra tag ^_^

jadå^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F25rcym8.gif

6 dec, 2011 20:52

1 2

Forum > Off Topic > Paramore's nya låt

Du får inte svara på den här tråden.