HARRY POTTER SNACKET
Forum > Harry Potter > HARRY POTTER SNACKET
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
parkinson123
Elev |
19 nov, 2010 18:01 |
|
Hampan12
Elev |
Skrivet av Cyachi: Klart Snape är en hjälte! Men han är inte den enda. Hoppas att han är med mer i nästa film, och att de förklarar så att alla fattar att han är "god". Hur kan snape vara en hjälte?! Det var ju han som dödade dumbledore I hate umbridge,skeeter,bellatrix,voldie and Lucius 19 nov, 2010 22:03 |
|
Nagini
Elev |
Skrivet av Hampan12: Skrivet av Cyachi: Klart Snape är en hjälte! Men han är inte den enda. Hoppas att han är med mer i nästa film, och att de förklarar så att alla fattar att han är "god". Hur kan snape vara en hjälte?! Det var ju han som dödade dumbledore har du inte läst boken? själv tycker jag nog mycket om Neville men han dödade mig*suris*nejmen och snape men okså om Luna hon är cool tänkte det var daks att byta singnatur...men kommer inte på non bra 19 nov, 2010 22:45 |
|
Hampan12
Elev |
jaja
I hate umbridge,skeeter,bellatrix,voldie and Lucius 19 nov, 2010 22:57 |
|
iris
Elev |
Det hade ju han och Dumbledore kommit överens om. Och Snape har räddat Harry otaliga gånger osv., vill du veta mer läs Dödsrelikerna 19 nov, 2010 23:26 |
|
Lily
Elev |
Jag blev lite besviken att Tonks inte var med lika mycket som i böckerna..xd
Hahha,någon mer än jag som tycker lite synd om Snape? xc "One of them was a slytherin.And he was probably the bravest man I ever knew." 20 nov, 2010 10:22 |
|
parkinson123
Elev |
20 nov, 2010 11:09 |
|
iris
Elev |
Skrivet av Lily: Jag blev lite besviken att Tonks inte var med lika mycket som i böckerna..xd Jag med, hon är ju den coolaste av tjejerna i böckerna och jag hade gärna sett mer av henne 20 nov, 2010 14:19 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Lily: Jag blev lite besviken att Tonks inte var med lika mycket som i böckerna..xd AA, jag med man såg henne bara i början när de TÄNKTE berätta det. Men blev avbrutna. ._. ![]()
20 nov, 2010 15:37 |
|
Nagini
Elev |
Skrivet av parkinson123: Håller med!! jag längtar till sista delen eller hur om inte vid-behov-rummet grejen är med ja då då ska dom allt få se på ilska och snapes minnen inte som i feman så det går sådär snappt uttan detaljerade bra minnen tänkte det var daks att byta singnatur...men kommer inte på non bra 20 nov, 2010 17:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen