Stresstråden
Forum > Off Topic > Stresstråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
jag är typ immun mot stress. på riktigt. och det är ingen bra grej.
gör ALDRIG NÅGONTING och när jag inser att jag inte gjort det som behövs göras tänker jag typ "jahopp. ojdå. too bad. let's move on. nej förresten. let's sitta vid datorn." ;_; ![]()
6 dec, 2011 18:45 |
|
Ida S
Lärare |
- Muntligt föredrag i svenska i morgon stressar mig för jag kan det inte. Dessutom är jag inte nöjd med mitt manus, men jag hinner inte skriva om det.
Haha vilket leder till att jag får stå och prata om åsikter som jag egentligen inte har xD "we live together, and harry does all the cooking." 6 dec, 2011 18:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen