Vem borde vara ihop med vem?
Forum > Harry Potter > Vem borde vara ihop med vem?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Yay! ^^
Jag är fortfarande på för att ha ett Pansy/Ron-förhållande samt ett Zabini/Luna-förhållande. Inte för att vi fått mycket information om Zabini men det känns som att deras kemi skulle kunna gå ihop på något vridet vis. Även ett Draco/Hermione-förhållande hade varit fint! Och om vi bortser från åldrar och födelseår så skulle jag sjukt gärna velat se en ung Minerva McGonagall tillsammans med en jämngammal Alastor Moody. HAHAHA DET hade varit ett partyförhållande. VEM hade tagit ledarrollen? duuuh. Minerve ofc och Alastor hade blivit den som lagade maten i hemmet (han är förmodligen en bra kock fastän han inte vill visa en skötsam husmorssida utåt). xD Och skulle inte en ung Severus Snape och en jämngammal Nymphadora Tonks vara ett bedårande par? hahahah Tonks skulle gå Sev på nerverna men samtidigt skulle han uppskatta allt. eheheh oooooohhhh någon som har något bra Minerva/Alastor samt Sev/Tonks? XD eeeh. Jag drunknar i massa idéer och fantasier nu. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 dec, 2011 15:19 |
|
prongs
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag tycker Draco och Harry borde vara tillsammans haha, kul Skrivet av themarauder: Jag är kluven. Jag vet inte om jag vill att Lily är med Snape eller James. undra hur harry skulle vara om snape var hans pappa :O Skrivet av Borttagen: Jag tycker Snape skulle passa bra med ett schampo... Och vad coolt om Dumbledore blev ihop med McGonagall. Och där hörde ni osäriösa jag hade på hjärtat ♥ haha, aa snape och ett schampoo skulle nog vara bra annars typ som det är.. JKR är BÄST! PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 6 dec, 2011 15:21 |
|
EmahS
Elev |
6 dec, 2011 15:25 |
|
Borttagen
|
Snape och Dolores skulle vara ett roligt par
6 dec, 2011 15:45 |
|
cannedcorn
Elev |
6 dec, 2011 15:45 |
|
Freja
Elev |
Draco och Luna, eller Hagrid och Dolores Umbridge!
Everything is Dramione and nothing hurts. 6 dec, 2011 15:53 |
|
Borttagen
|
6 dec, 2011 16:04 |
|
Safrina
Elev |
Skrivet av Ida S: Vi har ju Officiella Shiptråden annars. EDIT: Låser upp, då den här tråden kanske ger mer utrymme åt friare spekulationer kring ämnet än vad Officiella Shiptråden gör smart. annars brukar det vara tvärt om. alla trådar som har nåt som liknar tas bort. undantaget som bekräftar regeln?
6 dec, 2011 17:51 |
|
Ginnie Potter
Elev |
Jag tycker att Harry skulle bli ihop med Hermione
6 dec, 2011 18:02 |
|
childhoodlight
Elev |
JAG TYCKER OM PAREN SOM DE ÄR!
Hermione och Ron är meant to be, liksom Ginny och Harry. James och Lily kompletterade varandra och Lupin och Tonks... sdfkljfkl ♥
6 dec, 2011 18:08 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen