Klainetråden! 8D
Forum > Off Topic > Klainetråden! 8D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av MonsterCookie: WIHIHIHIHI AWESOME TRÅD! :'D skriv upp mig Jag hoppas det, verkar inte vara så många som är emot den. 5 dec, 2011 21:14 |
|
Borttagen
|
Jag har sagt mitt men jag anser fortfarande att det redan finns en tråd där man kan prata om ALLA ships från Glee.
5 dec, 2011 21:16 |
|
Ginnyy
Elev |
5 dec, 2011 21:17 |
|
Borttagen
|
^
Ohyes. De är så... AFHSREGORHSG. :3 5 dec, 2011 21:28 |
|
MonsterCookie
Elev |
5 dec, 2011 21:51 |
|
Borttagen
|
Måste gå emot er allihopa och säga stop.
Finn & Blaine ska det vara! superman är faktiskt med mig på den här! ![]() ![]() ![]() ![]() AMEN! 5 dec, 2011 22:00 |
|
Ginnyy
Elev |
5 dec, 2011 22:05 |
|
Borttagen
|
I know! Its friggin beutiful! Oh btw KossanBerta, du kan skriva upp mig som fiende mot gruppen >:'D 5 dec, 2011 22:06 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Måste gå emot er allihopa och säga stop. Finn & Blaine ska det vara! superman är faktiskt med mig på den här! ![]() ![]() ![]() ![]() AMEN! U're kidding, right? O________________O (snygga gifs dock, hade älskat dem om det inte hade varit... Blinn? Blainn? Flaine?) KLAINE ALL THE WAY! 8'D wolfstar deserved better. 5 dec, 2011 22:08 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: I know! Its friggin beutiful! Oh btw KossanBerta, du kan skriva upp mig som fiende mot gruppen >:'D Ja menar dör som i att det är skrattretande, inte fint..
5 dec, 2011 22:11 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen