blanda namn??
Forum > Harry Potter > blanda namn??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Voldemort + Bellatrix = Voldatrix ? O.o
5 dec, 2011 19:12 |
|
Alice Enger
Elev |
5 dec, 2011 19:14 |
|
themarauder
Lärare |
Haha! Kul tråd.
Lurry - Luna och Harry Rubione - Rubeus och Hermione Minbus - Minerva och Albus Parmione - Parvati och Hermione =) - just like themarauder 5 dec, 2011 19:15 |
|
Theabeanr1
Elev |
5 dec, 2011 19:16 |
|
Borttagen
|
Minerva + Severus = Minerus
Severus + Minerva = Severva Albus + Voldemort = Albemort 5 dec, 2011 19:18 |
|
Alice Enger
Elev |
5 dec, 2011 19:19 |
|
felix felicis
Elev |
5 dec, 2011 19:35 |
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Tom + Hermione = Tomione, hahahahahahahaahaha ... HAHAHA JAG BAH "VADÅ TOM! HAN HETER JU DRACO! TOM FELTON ÄR JU PÅ RIKTIGT!". oooooh vad värdelös jag är. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 dec, 2011 19:38 |
|
Alice Enger
Elev |
5 dec, 2011 19:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi :Skrivet av Borttagen: Tom + Hermione = Tomione, hahahahahahahaahaha ... HAHAHA JAG BAH "VADÅ TOM! HAN HETER JU DRACO! TOM FELTON ÄR JU PÅ RIKTIGT!". oooooh vad värdelös jag är. Hahahahahahahahaha, fyf-n vad kul! x'D 5 dec, 2011 19:41 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen