Så mycket mer än så.
Forum > Harry Potter > Så mycket mer än så.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Harry Potter är ingen saga! Det är en livsstil ♥
6 dec, 2011 16:02 |
|
Borttagen
|
Jag håller med alla över. För mig har Harry Potter betytt så mycket. Skratt, kärlek, vänskap, sorg och ännu mer kärlek.
Jag läste precis tråden som skrev alla roligaste saker som hade sagts i Harry Potter och då när jag satt och läste det så kände jag vad Harry Potter egentligen har betytt för mig. Betytt för alla. Ingenting är slut än. Även om alla filmerna är inspelade och böckerna skrivna så har vi Pottermore att se fram imot, vi har Hogwarts Historia som jag har hört att Joanne Rowling ska skriva. Sen hoppas jag verkligen att hon gör en självbiografi. Jag vill läsa hur hon har upplevt allt dethär. Och jag hoppas verkligen att Joanne förstår vad Harry Potter har betytt för oss. Allt dethär är ord. Men ord som betyder något. det betyder i alla fall massor för mig. Och jag skulle inte klara mig nu utan Harry Potter. Det är allt. Det går egentligen inte att beskriva hur mycket det betyder men jag hoppas att dethär gav någon en vink om vad jag menar älskar. Det var det jag hade att säga. Eller egentligen inte. Jag skulle kunna fortsätta att skriva livet ut men ändå inte få ut allt jag känner för Harry Potter. Men dethär är en början. En liten. 6 dec, 2011 16:13 |
|
prongs
Elev |
amazing!
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 6 dec, 2011 16:15 |
|
.Lovegood.
Elev |
♥
Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått 7 dec, 2011 17:42 |
|
Borttagen
|
Obeskrivligt ♥
7 dec, 2011 17:57 |
|
Glittra
Elev |
Känns som att böckerna (och tja, filmerna också, kanske) mer är som en slags introduktion som målar upp en värld för en. Och sedan, när man väl är där, så finns det ju så mycket mer att se än det som står tryckt i ord i böckerna.
7 dec, 2011 18:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Glittra: Känns som att böckerna (och tja, filmerna också, kanske) mer är som en slags introduktion som målar upp en värld för en. Och sedan, när man väl är där, så finns det ju så mycket mer att se än det som står tryckt i ord i böckerna. Håller med så mycket det bara går! Varje kväll innan jag ska sova tänker jag på hur det skulle vara att gå på Hogwarts. Jag föknippar allt jag ser med saker som har hänt i böckerna eller ser ut som om det kunde ha hänt. Jag har ingenting annat att tänka på utom vilken förhäxxning jag helst skulle vilja använda på min lärare när han är jobbig och jag nördar böckerna om och om igen för att hitta nya ord och läsa nya saker som jag aldrig har tänkt på. Tack J.K Rowling ♥ 8 dec, 2011 14:45 |
|
LoonyMe
Elev |
Jag blir alltid så glad och lycklig när jag tänker på Harry Potter! Det är så fantastiskt och obeskrivligt stort... ♥
8 dec, 2011 15:08 |
|
Glittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Håller med så mycket det bara går! Varje kväll innan jag ska sova tänker jag på hur det skulle vara att gå på Hogwarts. Jag föknippar allt jag ser med saker som har hänt i böckerna eller ser ut som om det kunde ha hänt. Jag har ingenting annat att tänka på utom vilken förhäxxning jag helst skulle vilja använda på min lärare när han är jobbig och jag nördar böckerna om och om igen för att hitta nya ord och läsa nya saker som jag aldrig har tänkt på. Tack J.K Rowling ♥ Hihi, aww! :3 Jag är väl kanske inte fullt så entusiastisk. Jag tycker egentligen mer om själva världen i sig, än vad jag tycker om böckerna. Jag gillar böckerna, absolut, men tycker liksom att det som skapas runt omkring är det som gör det så speciellt, eller vad man ska säga. 8 dec, 2011 22:35 |
|
Borttagen
|
Harry Potter är en del mitt liv, och så ska det förbli.
Alla fina minnen jag fått av Harry Potter, hur många skratt har jag inte gett den serien? Det går inte att beskriva. Harry Potter är inte en serie för mig, det är mitt liv. Punkt slut. Du skrev en bokserie som förändrade mitt- och många andras- liv, lärde mig saker jag kanske aldrig annars hade lärt mig. Tack Joanne, tack för att du skrev de sju böckerna om pojken med blixtärret i pannan, det svarta ostyrda håret och de runda glasögonen. Tack än en gång, Jo, för att du skapade Harry Potter, Slytherin, Hogwarts, ja allt. Jag kan aldrig tacka dig nog. Tack för allt. 8 dec, 2011 22:55 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen