Favoritkapitel i HP
Forum > Harry Potter > Favoritkapitel i HP
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag gillar "Prinsens berättelser" och typ alla kapitel i de vises sten ♥
4 dec, 2011 20:53 |
|
Hannie Lovegood
Elev |
Det är svårt att välja en favorit. Men jag gillar Prinsens berättelser och 19 år senare.
4 dec, 2011 20:56 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Åh, ja. Jag älskar Prinsen berättelser.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 4 dec, 2011 21:00 |
|
Borttagen
|
Näst sista kapitlet i Sjuan (planen som slog fel eller vad den nu heter) och nitton år senare.
4 dec, 2011 21:02 |
|
Borttagen
|
Min favorit är när Voldemort kommer tillbaka till "liv" typ, i fjärde boken. Har läst om och om det kapitlet när jag läste böckerna c:
4 dec, 2011 21:07 |
|
si_tonks
Elev |
Jag älskar The Boy Who Lived, början på en otrolig berättelse ♥
"Mr and Mrs Dursley, of number four, Privet Drive, were proud to say that they were perfectly normal..." ♥♥♥ Hur många gånger har man inte läst det kapitlet? c: ![]()
4 dec, 2011 21:08
Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 4 kl. 21:09
|
|
grodan-boll
Elev |
Älskar Harrys första besök i Diagongränden, det är min favorit både i böckerna och filmerna.
Gillar även Seven Potters, men det är mest i boken SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 4 dec, 2011 21:09 |
|
felix felicis
Elev |
4 dec, 2011 21:14 |
|
Mahoqny
Elev |
Jag gillar i PoA när de är i spökande stugan med Sirius och Remus. Gillar även när Harry ser Snapes minnen i OotP.
~Toujours pur~ 4 dec, 2011 21:27 |
|
HarryPrutter
Elev |
4 dec, 2011 21:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen