Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag sjunger:]

Forum > Off Topic > Jag sjunger:]

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jättebra! Tycker dock att gitarren tog över lite för mycket, fortsätt såhär!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_ltvvfjiYw71qdbxx9.gif

5 dec, 2011 19:59

Quidditch
Elev

Avatar


Tycker du är jättebra..sjukt duktig!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F4hdw91.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F200ck0i.gif

5 dec, 2011 20:03

Ellinor
Elev

Avatar


Let me sign ♥ Robert Pattinson is a genius.

Haha, men du sjöng jättebra trots det dåliga ljudet

"She wasn't bitter. She was sad, though. But it was a hopeful kind of sad, the kind of sad that just takes time."

5 dec, 2011 20:25

Fridz
Elev

Avatar


6 dec, 2011 20:30

1 2

Forum > Off Topic > Jag sjunger:]

Du får inte svara på den här tråden.