Jag sjunger:]
Forum > Off Topic > Jag sjunger:]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
5 dec, 2011 19:59 |
|
Quidditch
Elev |
5 dec, 2011 20:03 |
|
Ellinor
Elev |
Let me sign ♥ Robert Pattinson is a genius.
Haha, men du sjöng jättebra trots det dåliga ljudet "She wasn't bitter. She was sad, though. But it was a hopeful kind of sad, the kind of sad that just takes time." 5 dec, 2011 20:25 |
|
Fridz
Elev |
6 dec, 2011 20:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen