How Harry Potter should have ended
Forum > Harry Potter > How Harry Potter should have ended
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 4 dec, 2011 20:34 |
|
Borttagen
|
4 dec, 2011 20:35 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Som du vill. ^ Haha, har sett den. Jätterolig ju. Coolt tecknat också, *likelikelike*. Diggar professor Snape ;D. Ganska lika röster också. Eller inte sådär jättelika men de härmade ändå rösterna bättre än jag skulle gjort, gahaha. Brukar sällan gilla sådanthär "tecknat-HP-flams" men denna var rolig. Alex, stör det dig att jag skrev en smileys för att jag tyckte videon var rolig. Ja, tydligen gjorde det det. jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 4 dec, 2011 20:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av _H.P_H.G_R.W_: Som du vill. ^ Haha, har sett den. Jätterolig ju. Coolt tecknat också, *likelikelike*. Diggar professor Snape ;D. Ganska lika röster också. Eller inte sådär jättelika men de härmade ändå rösterna bättre än jag skulle gjort, gahaha. Brukar sällan gilla sådanthär "tecknat-HP-flams" men denna var rolig. Alex, stör det dig att jag skrev en smileys för att jag tyckte videon var rolig. Ja, tydligen gjorde det det. Mig stör det inte men det är emot reglerna, bara så att du vet. 4 dec, 2011 20:43 |
|
childhoodlight
Elev |
^ Fast grejen är ju att skriva enbart en smiley räknas som spam, vilket strider mot reglerna :> Om du är osäker angående dem rekommenderar jag att du läser dem ännu en gång för att försäkra dig att du är väl medveten om allt! ^^
4 dec, 2011 20:44 |
|
mee4ever
Elev |
haha såg den första gången idag, så jävla bra XD
Jag är inte mugglare, jag bara ser ut som en <3 5 dec, 2011 14:36 |
|
Mill Goodness
Elev |
hhahaha hade inte sett den!! i love it!!!♥
Förresten du har smuts på näsan. 5 dec, 2011 15:30 |
|
LaylaCatcher
Elev |
samma här!!!
Imagination and dreaming is my life 5 dec, 2011 15:42 |
|
Faelivrin
Elev |
Skrivet av mee4ever: haha såg den första gången idag, så jävla bra XD Dah! :] Hoho, inte missat den, den är sjukt bra! :]
5 dec, 2011 16:06 |
|
Borttagen
|
But there is a huge killer snake downstairs... and a tree, That can kill You... Thank You professor Dumbledore, that would be enough
![]() 5 dec, 2011 18:25 |
Forum > Harry Potter > How Harry Potter should have ended
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen