HP suger?
Forum > Harry Potter > HP suger?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
4 dec, 2011 22:49 |
|
Borttagen
|
Jag bara säger min åsikt, jag klassar den inte
4 dec, 2011 23:08 |
|
Borttagen
|
Människan är obiously ny också så istället för att skriva onödig tråd och sånt så kan man hjälpa eller lära personen lite om mugglis regler och sånt.
4 dec, 2011 23:11 |
|
childhoodlight
Elev |
4 dec, 2011 23:48 |
|
Hotissue
Elev |
Det är inte upp till er (som skrev) att avgöra hurvida det är en onödig tråd eller inte. Det finns staff till för, och då låser vi eller tar bort den!
Det är visserligen en åsikt, men en åsikt som man kan hålla för sig själv då det kan kännas sårande för personen som gjort tråden. Inte bara här, utan i vilket sammanhang som helst. Så för att hålla en fin och trevlig stämning så kan man ju låta bli att kasta ur sig sådana kommentarer. Just nu verkar det dock inte finnas så mycket mer att diskutera. Trådskaparen verkade vilja berätta något och det finns inte så mycket mer att diskutera. Vet dock inte vad det gällde? :p Kan tillägga att trollning är förbjuden på Mugglis om det är det som det handlar om.
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
5 dec, 2011 07:10 |
|
Borttagen
|
Vadå människan xD jag har väl ett namn. Jag tilltalar inte folk med "den, det, saken".
Och vad jag vet så bryter inte tråden mot några regler. Det finns värre trådar. Jag kallar detta mer diskriminering mot dom som inte tycker om precis ALLT med hp. Dom som inte tycker om varenda scen i filmen och varenda bokstav i böckerna, dom behandlas som skit här. Lite tråkigt kan jag tycka 5 dec, 2011 13:44 |
|
Cara Riddle
Elev |
Tshrechr nej du är namnlös Becka
men jag håller med dig om att folk lätt går i mot en om man nu säger att man inte gillar ex en huvudaratär! man har rätt till sin egen åsikt och om du inte gillar en huvudaraktär bör folk inte ta det så seriöst!! och som sagt innan så beehöver tråden inte vara onödig bara för att ni tycker och precis som Becka sa så finns det lätt värre trådar. och hennes trådar är väll inte värre än andras? och ni behöver verkligen lära er att acceptera andra människor som inte helhjärtat gillar HP. jag älskar HP och kommer alltid göra men jag tycker ju inte mindra om folk som inte gillar det och jag klankar inte ner på dem! ![]()
5 dec, 2011 13:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: "Ganska onödigt tråd men jaja." är att klassa en tråd :> Jag klassar inte tråden som onödig men jag tycker att dess syfte var lite onödig... 5 dec, 2011 13:54 |
|
Borttagen
|
Men om jag hade gått in på någon av dina trådar och klassat dom som onödiga, då hade jag fått skit för det. Du har klassat den. Du kan väl åtminstone stå för det. Att tycka att en tråd är onödig och skriva det här, Då har du klassat den. Yaaaawn!
5 dec, 2011 14:20 |
|
Borttagen
|
Det är bara min åsikt (jag tycker dess syfte är onödigt, inte tråden) och jag bryr mig inte om någon tycker att mina trådar är onödiga. Men "vissa" verkar ju inte tåla att att man delar med sig av sina åsikter så jag får väll hålla dem för mig själv i fortsättningen.
5 dec, 2011 14:36 |
Forum > Harry Potter > HP suger?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen