Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Användarnamn

Forum > Off Topic > Användarnamn

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag brukar ta namn ur böcker jag har läst.

Mingan kommer från en bok av Elizabeth Bear. Än så länge är det ingen som har känt igen det vad jag vet.

4 dec, 2011 14:40

kakan42
Elev

Avatar


lumos eller accio

4 dec, 2011 14:41

M!mm!
Elev

Avatar


Skrivet av Twix:
^ Nu kom jag och tänka på HP-namnen översatta till Norska.

Använd Håsblås (Huflepuff) vetja! xD


HAHA håsblås

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lznbwnTmUf1rq0xdbo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lzmz64VR8L1r6vvv5.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F28.media.tumblr.com%2Ftumblr_lvdkroha8Q1r0tml9o1_500.gif

4 dec, 2011 18:20

1 2

Forum > Off Topic > Användarnamn

Du får inte svara på den här tråden.