Användarnamn
Forum > Off Topic > Användarnamn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag brukar ta namn ur böcker jag har läst.
Mingan kommer från en bok av Elizabeth Bear. Än så länge är det ingen som har känt igen det vad jag vet. 4 dec, 2011 14:40 |
|
kakan42
Elev |
lumos eller accio
4 dec, 2011 14:41 |
|
M!mm!
Elev |
Skrivet av Twix: ^ Nu kom jag och tänka på HP-namnen översatta till Norska. Använd Håsblås (Huflepuff) vetja! xD HAHA håsblås
4 dec, 2011 18:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen