Nagini
Forum > Harry Potter > Nagini
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
2 dec, 2011 15:43 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Skrivet av hyperion: Den på zoo:et är/var förövrigt en hane. Ojdååå... jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 2 dec, 2011 15:44 |
|
Lilyvickell
Elev |
Är du säker på det? Jag tror att J.K Rowling sa det i en intervju att hon var förvånad över hur få som hade förstått det.
"Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light" A. Dumbledore 2 dec, 2011 15:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av vevve_puff: men hallå alla säger ju nästan olika vad är hon för orm? Det är för de säger aldrig vad det är för orm i böckerna. De säger bara att Voldemort använde en orm som horrokrux MEN den ska likna en boaorm. Men det är inte samma som på zoot. 2 dec, 2011 17:59 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Lilyvickell: Är du säker på det? Jag tror att J.K Rowling sa det i en intervju att hon var förvånad över hur få som hade förstått det. Jag är hundraprocentigt säker på att Nagini och zoo-ormen inte är samma orm. Zoo-ormen är en boa constrictor och (som det står i boken) är uppfödd i fångenskap = Voldemort har aldrig haft med ormen att göra. Sedan stämmer det att zoo-ormen är hane medan Nagini är hona och man vet inte VAD FÖR SORTS orm hon är eftersom Rowling inte har gått ut med det. ^^ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 dec, 2011 18:05 |
|
Safrina
Elev |
Skrivet av hyperion: Den på zoo:et är/var förövrigt en hane. Och född i fångenskap. Men det är kanske bara i filmen? Kommer inte riktigt ihåg.
2 dec, 2011 18:06 |
|
Borttagen
|
Nää Voldemort mötte väll Nagini i Albaniens skogar och boa constrictorn var ju född i fångenskap så den kan han väll inte träffat. Sen undrar jag för mitt minne sviker mig, tog Voldemort Nagini som kropp innan Quirell eller gjorde han bara den till sin horrokrux?
2 dec, 2011 18:11 |
|
prongs
Elev |
Skrivet av Lilyvickell: Hon är väl en boaorm? Jag har för mig att jag läste någonstans här om dagen att Nagini är den ormen Harry släpper lös i början av första boken.. det är inte samma PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 2 dec, 2011 22:49 |
|
Safrina
Elev |
2 dec, 2011 23:04 |
|
Severus10
Elev |
Nagini har inte en pytonsorms tecknad och det är en anakonda det vet jag för jag ser det.
Och förenste rikta inte kommentarer mot någon så är reglerna 3 dec, 2011 11:38 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen