Melodifestivalen 2012
Forum > Off Topic > Melodifestivalen 2012
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vem hoppas INTE på det??? 1 dec, 2011 18:25 |
|
mitchan
Lärare |
1 dec, 2011 18:28 |
|
baramin
Elev |
Orkar inte att de ska komma till Leksand. Superbitter, jovisst, men jag tycker att det är jobbigt när lokalnyheterna blir proppad med melo-stuff. Borde det inte finnas något vettigare ställe att åka till? :< men ok.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 1 dec, 2011 18:32 |
|
IamAK
Elev |
tror knappast att sverige kommer toppa förra årets placering. bring back eric saade!
1 dec, 2011 20:07 |
|
hyperion
Elev |
1 dec, 2011 20:10 |
|
scarhead
Lärare |
1 dec, 2011 20:11 |
|
Enchanted
Elev |
Jag är sjukt pepp inför melodifestivalen! Ganska bra artister + att Ana Gina ska vara programledare
1 dec, 2011 20:17 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Enchanted: Jag är sjukt pepp inför melodifestivalen! Ganska bra artister + att Ana Gina ska vara programledare Det är typ den enda anledningen till att jag vill se det live :I ![]()
1 dec, 2011 20:20 |
|
Ida S
Lärare |
Ulrik Munther ska väl vara med? haha
"we live together, and harry does all the cooking." 2 dec, 2011 10:07 |
|
expelliarmus
Elev |
2 dec, 2011 10:14 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen