ROLIGA HÄNDELSER
Forum > Harry Potter > ROLIGA HÄNDELSER
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonkss
Elev |
Skrivet av blablablaa: "Vad gör vi här? Är nånting på tok? "O, nej Ron, Nej, det var precis här vi ville hamna. "Jaaa, vi har det jättekul här" HAHAHHAHAHA, Fred och George ♥ This! Skrattar typ varje gång ♥
3 dec, 2011 17:00 |
|
scarhead
Lärare |
3 dec, 2011 17:03 |
|
Safrina
Elev |
Skrivet av scarhead: jag började fnissa okontrollerat när Luna hade en skrattattack i ootp ♥ Haha, jag med!
3 dec, 2011 17:06 |
|
Mitriof123
Elev |
Mrs Weasley: Fred, din tur.
George: Han är inte Fred, det är jag! Fred: Och du ska vara vår mamma! Mrs Weasley: Ojdå, förlåt! *Fred springer in till perrongen och säger*: Skoja bara! Jag är Fred! Fyller man år imorgon, ska man firas iövermorgon 3 dec, 2011 17:11 |
|
Borttagen
|
"Varför oroar ni er över Ni-Vet-Vem? Ni borde oroa er över Skit-I-Kläm, förstoppningssensationen som har drabbat nationen"
HAHAHAHAHAHAHA WEASLEYS VASSA VAROR IN MY ♥ 3 dec, 2011 22:52 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Haha grym tråd
Det här är ett favoritställe i böckerna: "George, jag tror att vi har vuxit ifrån heltidsutbildning." "Ja, jag har själv kännt samma sak", sa George sorglöst. "Tycker du inte det är dags för oss att pröva våra talanger ute i den verkliga världen?" frågade Fred. "Absolut." sa George. Innan Umbridge hann säga ett ord höjde de sina trollstavar och sa i kör: "Accio kvastar!" Haha sen lite längre ner på sidan (778 i 5an "Vi ses...inte, sa Fred till professor Umbridge och svängde benet över sin kvast. "Nej, besvära er inte med att höra av er", sa George och satt upp på sin . Sen, en stund innnan dom flyger iväg: "Specialrabatter för Hogwartselever som svär på att använda våra produkter till att bli kvitt den där gamla haggan", tillade George och pekade på professor Umbridge. "HEJDA DEM!" skrek Umbridge gällt, men det var för sent. xD Så grymt skööna!
3 dec, 2011 23:00 |
|
Cara Riddle
Elev |
jag älskar McGonagalls kommentar till Peevs i femman när han ska skruva ner lampan och McGonagall säger
"Andra hållet Peevs" så klockren och sen diggar jag Fred och Georges kommentar i början av ettan och Ginny vill åka till Hogwarts men inte får och de andra säger att de ska skicka brev och tvillingarna säger "Vi ska skicka en toalett" haha skrattar så jag dör när jag läser dem xD ![]()
3 dec, 2011 23:11 |
|
Salle
Elev |
3 dec, 2011 23:13 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Om man ska förklara för någon som inte har läst böckerna, utan bara sett filmerna. Det går inte att förklara hur underbart fantastiskt klockrent roliga de är
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 3 dec, 2011 23:15 |
|
Solkatten
Elev |
Fred & George är bäst!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 dec, 2011 23:25 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen