Julavslutning
Forum > Off Topic > Julavslutning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
30 nov, 2011 21:37 |
|
leumas vän
Elev |
30 nov, 2011 21:37 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Solkatten: Vilken dag har ni julavslutning? Jag har det den 21 december Läääskigt! Vi har exakt samma
30 nov, 2011 21:40 |
|
Borttagen
|
Jag tror jag slutar den 22. Vi brukar sluta den 21 men det var annorlunda i år.
30 nov, 2011 21:47 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Den 13 december har vi julshow i annexet (vid globen) då är hela skolan med och vi övar en massa.
Jag ska dansa en spökdans, vara stödkör, vara råtta i ett nummer som niorna gör och sjunga på öppningsnumret och dansa i slutnumret. Så det är 5 stämmig sång, teater och en massa dans. Helt sjukt roligt vi gör 2 föreställningar. Nästa måndag börjar repetionerna (så klart att vi har övat frela gånger i veckan förut men inte en hel dag) Sen har vi en ganska stillsam julavslutning. 30 nov, 2011 21:47 |
|
ginny_ginny
Elev |
Vi har 22 december... vi brukar alltid sluta på eftermiddagen men i år är det på morgonen av någon anledning.
30 nov, 2011 21:50 |
|
Salazar1
Elev |
Såsom jag fattat det (jag fattar oftast fel) slutar vi den 22 december!
Kvällen före (alltså 21 december) ska vi ha en jul/klassfest. Vi beställer pizza och så ska alla ha med sig någon sorts efterrätt. Så får alla ta av dem som en buffé Slytherin Pride 30 nov, 2011 21:52 |
|
expelliarmus
Elev |
30 nov, 2011 22:04 |
|
IamAK
Elev |
^ men va lyxigt.
30 nov, 2011 22:05 |
|
expelliarmus
Elev |
30 nov, 2011 22:06 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen