"Nya" Hogwarts
Forum > Harry Potter > "Nya" Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Simonlack
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Jag tror att de kraftfulla magikerna skulle kunna bygga ihop det mesta så som det var med hjälp av Reparo men det känns inte troligt att en tusenårig magisk byggnad skall kunna bli så som den en gång varit. ^^ Sedan skadar det inte att ha lite nytänk heller JA NYTÄNKT!! En bubbelpool här ett gyttjebad där, Lyxig hummer, ett spaanlägg etc Lily and James one of the cutest couple of time! 30 nov, 2011 20:06 |
|
Jossi
Elev |
Haha, såklart går Hermione kvar Tänkte samma sak! haha ![]() ![]()
30 nov, 2011 20:10 |
|
Borttagen
|
Hogwarts reparerar sig själv säkert
30 nov, 2011 20:51 |
|
Solkatten
Elev |
Synd för de nya eleverna att de inte fick vara med när Dumbledore var rektor. Han var ju den bästa.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 nov, 2011 21:24 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Solkatten: Synd för de nya eleverna att de inte fick vara med när Dumbledore var rektor. Han var ju den bästa. The show must go on! http://www.youtube.com/watch?v=Cjo4b_YctxM ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 30 nov, 2011 21:44 |
|
onlyoliviaa
Elev |
30 nov, 2011 21:59 |
|
Borttagen
|
^^ McGonagall blev det eftersom hon var biträdande.
30 nov, 2011 22:17 |
|
prongs
Elev |
asså.. hoppas det är tyo lika, hogwarts ska ju alltid vara samma!!
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 1 dec, 2011 13:54 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Förtås har dom byggt upp det, hur skulle annars de i hp åttan gå där?!
Imagination and dreaming is my life 1 dec, 2011 14:04 |
|
prongs
Elev |
ja, håller med! deklart de byggt upp.. eller liksom.. svingat trollstaven lite.. hur svårt ska det vara?
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 1 dec, 2011 14:48 |
Forum > Harry Potter > "Nya" Hogwarts
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen