Årets julkalender
Forum > Off Topic > Årets julkalender
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag föredrar Mysteriet på Greveholm och Trolltider!
30 nov, 2011 17:56 |
|
baramin
Elev |
Jag vägrar allt som inte har någon inblandning av Sune, så jag kommer tjura bort den här också.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 30 nov, 2011 18:00 |
|
Solkatten
Elev |
Såg den inte i morse. Får se den ikväll istället
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 dec, 2011 09:53 |
|
EmahS
Elev |
Såg precis första avsnittet. Och den verkar bra!
Lite en blandning av Oliver Twist & Dieselråttor och Sjömansmöss
1 dec, 2011 10:28 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag ska nog se på play, glömmer alltid bort att se när det är på tv :$
without something there is no nothing 1 dec, 2011 10:29 |
|
Solkatten
Elev |
Tänker se den på morgonen här näst ifall någon skulle avslöja vad som händer xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 dec, 2011 10:54 |
|
expelliarmus
Elev |
1 dec, 2011 11:37 |
|
Mugglisvilma
Elev |
Jag tycker att julkanendrarna blir sämre och sämre för varje år, men jag ska titta.
Go Hufflepuff! 1 dec, 2011 12:07 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Li: Jag ska nog se på play, glömmer alltid bort att se när det är på tv :$ Om du glömmer på morgonen kan du ju titta på kvällen. Sätt din mobil på larm eller något xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 dec, 2011 13:39 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Mugglisvilma: ^this. men iår verkar den nästan söt (säger jag utifrån att ENDAST veta att den är dickens-inspirerad heheheeeeeee)Jag tycker att julkanendrarna blir sämre och sämre för varje år, men jag ska titta. ![]()
1 dec, 2011 13:46 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen