Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
Forum > Harry Potter > Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Mm.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 30 nov, 2011 16:47 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: De är sööta i långt hår, fast känns mest fred och george när dom har kort hår Precis! 30 nov, 2011 16:59 |
|
Borttagen
|
Ja det tycker jag, tycker dock att dom skulle ha rödare hår. Deras ser nästan blont ut..
30 nov, 2011 17:00 |
|
joel9324
Elev |
30 nov, 2011 17:01 |
|
Nessie00
Elev |
ja, det tycker jag, men de passar allra bäst i frisyren dem hade i sista filmen.
EXTERMINATE!!! 30 nov, 2011 17:02 |
|
Borttagen
|
Nej, jag tycker inte att de passar i långt hår.
30 nov, 2011 17:02 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
De passar bättre i kort.
Jag håller med de som skrivit att de var söta i långt hår, men mer som Fred & George när de hade kort hår. Fattar ni? jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 30 nov, 2011 17:06 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Inte för långt iaf.
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 30 nov, 2011 17:26 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Eller som Dobby sade ^ inte för långt liksom.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 30 nov, 2011 17:27 |
|
Mr_Ollivander
Elev |
japp det tycker jag!! söötisar
fuck the cistem 30 nov, 2011 17:35 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen