Sluta spamma!
Forum
> Off Topic
> Sluta spamma!
|
Borttagen
|
Jag bara väntar på att någon ska spamma den här tråden...
30 nov, 2011 21:52
|
|
Borttagen
|
Jag hatar när det är massa spamm i fanfictions, när det bara står "meeeeeeeeeeeeeeeeer" eller liknande överallt!
30 nov, 2011 21:55
|
|
Borttagen
|
Usch det är typ det värsta som finns, asså det är så irriterande när folk typ har komenterat en gåbg : meer, och då kommer en person som skrever: Ja ellwr hur! Typ efter vatge inlägg...
30 nov, 2011 21:59
|
Du får inte svara på den här tråden.