Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sluta spamma!

Forum > Off Topic > Sluta spamma!

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag bara väntar på att någon ska spamma den här tråden...

30 nov, 2011 21:52

Borttagen

Avatar


Jag hatar när det är massa spamm i fanfictions, när det bara står "meeeeeeeeeeeeeeeeer" eller liknande överallt!

30 nov, 2011 21:55

Borttagen

Avatar


Usch det är typ det värsta som finns, asså det är så irriterande när folk typ har komenterat en gåbg : meer, och då kommer en person som skrever: Ja ellwr hur! Typ efter vatge inlägg...

30 nov, 2011 21:59

1 2

Forum > Off Topic > Sluta spamma!

Du får inte svara på den här tråden.