nu får ni hjälpa mig att välja.
Forum > Off Topic > nu får ni hjälpa mig att välja.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Hotissue: haha men jag lär inte överleva, jag åker till uppsala hela tiden ;_; hejdå 800 kronor direkt liksom. ♥ Alternativ nr 1 tycker jag! Jag gjorde så.. fast dock efter 3 terminer ehheeheh... så jag går med folk som är 2 år yngre. Men jag hoppade av TYP den här tiden på året förra året. Sen softade jag till Augusti i år. Man överlever trots allt utan studiebidrag ![]()
29 nov, 2011 20:03 |
|
Mr_Ollivander
Elev |
uups... svårt men typ 1 eller 3 eller 5?
fuck the cistem 29 nov, 2011 20:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen