Daniel kan sjunga?
Forum > Harry Potter > Daniel kan sjunga?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HarryPIsTheBoss
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alla kan sjunga, det beror bara på hur bra man sjunger x]. Så sant __________________________ 29 nov, 2011 18:06 |
|
lisetta1
Elev |
haha den var bra
PUDELROCK ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 29 nov, 2011 18:13 |
|
Elin Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: DAMN, det där var faktiskt bra sjunget This. Verkligen! JAG ÄLSKAR DYLAN O'BRIEN <3 29 nov, 2011 18:18 |
|
Ida S
Lärare |
Haha, det där frågetecknet i rubriken skulle kunna rätas ut.
Daniel kan sjung! "we live together, and harry does all the cooking." 29 nov, 2011 18:23 |
|
Freja
Elev |
Hehe, det där var kul!
Alla andra var ju längre än honom... Men ändå, han sjönk ganska lågt, från att vara huvudperson i VÄRLDENS bästa film, till en flummusikal! Everything is Dramione and nothing hurts. 29 nov, 2011 18:29 |
|
viktor
Elev |
jag visste inte att han kunde sjunga
29 nov, 2011 18:30 |
|
adliitam
Elev |
29 nov, 2011 19:43 |
|
Jossan
Elev |
Hahahaha jag vet att det är lite elakt men han ser ut som en dvärg bland de andra!
Annars blev jag förvånad över att han faktiskt kan sjunga! OCH DANSA !
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 29 nov, 2011 19:47 |
|
Adina
Elev |
Jag hittade ett annat klipp där han sjunger:
http://www.youtube.com/watch?v=rSAaiYKF0cs :) 29 nov, 2011 19:49 |
|
Borttagen
|
I det första klippet: Åh, vad söt Dan är i bakåtslick han ser ut lite som Draco i Philoshopers stone
29 nov, 2011 19:53 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen