En liten historia om en historia lärare..
Forum > Off Topic > En liten historia om en historia lärare..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Åh vad jag önskar att jag hade en sån underbar lärare, lyllos dig, verkligen! Fett skön och cool osvosv verkar hon
![]()
29 nov, 2011 18:53 |
|
Maharajah
Elev |
Något annat som är underbart på min skola är att vi har en trappa som kallas för "HP-trappan" för att den är väldigt väldigt gammal.
Samt att vi har ett toarum som kallas för "Hp-toan" bara för att det är massa sådana bås bredvid varandra, precis på samma sätt som i HP typ. Så ja våran skola är ganska skön! haha 29 nov, 2011 18:56 |
|
Solkatten
Elev |
Det var en lärare idag som skulle hjälpa mig med min bokrecension om Fången från Azkaban och hon visste inte hur man uttalade Hermione. Hon bara uttalade det som det stavades eller något xD Asså ...
Jag bara; O.O och -.- "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 nov, 2011 22:09
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-29 kl. 22:32
|
|
mitchan
Lärare |
29 nov, 2011 22:15 |
|
Borttagen
|
Jag har ingen lärare som läser HP, men min historialärare är rätt okej. Vi spenderade de två första lektionerna i kursen med att titta på stand-up med Eddie Izzard.
29 nov, 2011 22:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen